Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:21Bosse, det finns väl motsvarande för män!?
Tjurruset....
Bosse, det finns väl motsvarande för män!?
Tjurruset....
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:25För lite glamour i tjurruset för mig.
För lite glamour i tjurruset för mig.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:26Jag trodde diskussionen handlade om mig...
Jag trodde diskussionen handlade om mig...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:47Åh, jag hade inte läst reglerna, sorry om jag gav falska förhoppningar...
Åh, jag hade inte läst reglerna, sorry om jag gav falska förhoppningar...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:51Annika: Ingen fara, jag slår bara huvet i dörrposten om jag går i högklackat. (H)
Annika: Ingen fara, jag slår bara huvet i dörrposten om jag går i högklackat. (H)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:21Niklas, om du har tur kanske den utvecklas till att handla om dig.
Niklas, om du har tur kanske den utvecklas till att handla om dig.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 15:57"Sprang" faktiskt på den där tävlingen igår oförhappandes. Hade ett ärende till stan, bestämde mig för en sväng inpå sportaffären efter nya solglasögon förutom en god krans till fikat, får syn på det där.
Påminde mig om min ungdoms dagar när jag brukade p
"Sprang" faktiskt på den där tävlingen igår oförhappandes. Hade ett ärende till stan, bestämde mig för en sväng inpå sportaffären efter nya solglasögon förutom en god krans till fikat, får syn på det där.
Påminde mig om min ungdoms dagar när jag brukade p
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 17:59Bilder från deltävlingen i Lkpg; http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4894962&date=&menuids=
De ser ju faktiskt ut att _springa_! Trodde att det skulle vara "vem trippar snabbast", men jag underskattar tydligen mina medsystrar! 😉
Bilder från deltävlingen i Lkpg; http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4894962&date=&menuids=
De ser ju faktiskt ut att _springa_! Trodde att det skulle vara "vem trippar snabbast", men jag underskattar tydligen mina medsystrar! 😉
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 19:46Av någon anledning så skulle det faktiskt aldrig falla mig heller in att delta i något liknande....(H)
Men jag har sett det och det handlar verkligen inte om att de ska "trippa" fram iaf....kollar man här så är ju nästan frågan om man skulle hinna med vis
Av någon anledning så skulle det faktiskt aldrig falla mig heller in att delta i något liknande....(H)
Men jag har sett det och det handlar verkligen inte om att de ska "trippa" fram iaf....kollar man här så är ju nästan frågan om man skulle hinna med vis
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 19:48Men vilka mesiga skor? Ska det där få kallas stilettklackar?
Nej fy bubblan. Skulle lätt ha vunnit det där jäkla loppet.
Men vilka mesiga skor? Ska det där få kallas stilettklackar?
Nej fy bubblan. Skulle lätt ha vunnit det där jäkla loppet.