Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNågot för damerna på funbeat?
You need to log in to create posts and topics.

http://www.glamour.se/Stiletto-run/turneplan/

Lite svårt för dom här grejerna liksom. Vet inte om det har att göra med generationer å så eller bara en individuell störning liksom. Alla tjejer som springer är i mina ögon otroligt vackra och står liksom för den urkvinnliga skönhetskraften...ja jag kan

Kjell: Vad fint skrivet! (L)

En mogen mans reflektioner! (H:)

Fö skulle jag själv inte ha en skugga av en chans att ens komma till startlinjen i stilettklackar, hur mejkad jag än är.

Jag är en intensiv människa och småspringer liksom överallt. Jag föredrar givetvis att springa i mina joggingdojor men krisar det löper jag ganska bra (korta distanser) även i högklackat 🙂

Men även jag uppskattar dina ord Kjell (L)

Jag måste faktiskt (kors i taket) hålla med kjelle (om jag nu förstår rätt) att en vältränad kvinna i löpardress i löpspåret är bra mycket snyggare än en uppsminkad dito i stel frisyr och festkläder och högklackat!
Naturlighet framför allt!

Jag har inte körkort på höga klackar.

Å andra sidan är jag tålöpare så det kanske skulle gå?

jag är en j*vel på högklackat men inte snabb nog för kortdistans, när kommer första milloppet? (#)

Kjell och Christer: (L)

Och killar som föredrar starka idrottskvinnor framför makeade uppstyltade "kvinnodjur" är bra mycket mer attraktiva än andra. (t+)

Det ena behöver ju inte utesluta det andra, naturlig friskus i jogginspåret - uppklädd, makad och högklackat på fest - och kanske något däremellan till vardags (jeans (L))

😉

Edit: Fast det är kul att läsa att ni fördrar sporttjejer framför "skyltdocko