Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 14:24bruden med solbrillorna heter Edit?
bruden med solbrillorna heter Edit?
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 14:36Mikael: Jag vet inte vad du pratar om nu!
Mikael: Jag vet inte vad du pratar om nu!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 14:41AT:
Mikael dribblade upp mig som värsta Krobbe Lundberg.
Därför fick jag editera bort min text.
Sorry.
AT:
Mikael dribblade upp mig som värsta Krobbe Lundberg.
Därför fick jag editera bort min text.
Sorry.
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 15:07Förresten tack för alla mer eller mindre insiktsfulla inlägg!
Förresten tack för alla mer eller mindre insiktsfulla inlägg!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:051) Sök globalt patent på den uppvärmningen
2) Skriv boken "Kapa 30% på 30 min" på 47 språk
3) Bli multimiljardär, bestseller och o-omstridd guru här på FB
4) Eller så är det tjall på din GPS och du har torskat två lakan:-(
1) Sök globalt patent på den uppvärmningen
2) Skriv boken "Kapa 30% på 30 min" på 47 språk
3) Bli multimiljardär, bestseller och o-omstridd guru här på FB
4) Eller så är det tjall på din GPS och du har torskat två lakan:-(
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 22:50Anders: Vad pratar du om? Och vem har pratat om GPS?
Anders: Vad pratar du om? Och vem har pratat om GPS?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:57Jag var med om en likvärdig historia i måndags Christer.
Jag körde först 500 m bröst och sedan 8 x 100 m crawl och duschade samt bytte om och började sedan styrketräna 10 minuter efter att jag kom upp ur vattnet & konstaterade att jag paradoxalt nog orkad
Jag var med om en likvärdig historia i måndags Christer.
Jag körde först 500 m bröst och sedan 8 x 100 m crawl och duschade samt bytte om och började sedan styrketräna 10 minuter efter att jag kom upp ur vattnet & konstaterade att jag paradoxalt nog orkad
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:09Har opplevd litt av det samme selv etter at jeg kjørt et par pass med innlagte 1000-meters intervaller (lengre og langsommere enn dine 200-meters intervaller). Opplevde da at jeg holdt større fart resten av turen og faktisk også neste treningsøkt. Min kon
Har opplevd litt av det samme selv etter at jeg kjørt et par pass med innlagte 1000-meters intervaller (lengre og langsommere enn dine 200-meters intervaller). Opplevde da at jeg holdt større fart resten av turen og faktisk også neste treningsøkt. Min kon
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 10:17Intressant Øyvind! Jag ska ut och springa idag på lunchen igen - denna gång c:a 9km i stegrande fart. Vi får se hur det känns!
Intressant Øyvind! Jag ska ut och springa idag på lunchen igen - denna gång c:a 9km i stegrande fart. Vi får se hur det känns!