Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 22:30Vad rätt du har Håkan. (t+)
Såg Mikael senaste helgen.
OK, han är inte världsbäst, men är nog bättre än 99,99% av jordens befolkning vad gäller löpning.
Tror han åker till Karlstad till helgen för ett lopp.
Igen?
Vad rätt du har Håkan. (t+)
Såg Mikael senaste helgen.
OK, han är inte världsbäst, men är nog bättre än 99,99% av jordens befolkning vad gäller löpning.
Tror han åker till Karlstad till helgen för ett lopp.
Igen?
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:19Löpare är man när det blivit en del av ens träningsrutin tycker jag 🙂
Löpare är man när det blivit en del av ens träningsrutin tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:29Själv blev jag löpare en dag när skidsäsongen var slut och jag ville fortsätta röra på mig. Det var 1997, men det tog lång tid innan löpningen blev en naturlig del av mitt liv. Och om man ska springa fort för att räknas som löpare, då blir jag det aldrig.
Själv blev jag löpare en dag när skidsäsongen var slut och jag ville fortsätta röra på mig. Det var 1997, men det tog lång tid innan löpningen blev en naturlig del av mitt liv. Och om man ska springa fort för att räknas som löpare, då blir jag det aldrig.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:32En löpare är en människa där definitionen av löpning har inkorporerats samt äfvenledes manifesterats fysiskt i den psykiska organisation.!?
PUNKT SLUT!
En löpare är en människa där definitionen av löpning har inkorporerats samt äfvenledes manifesterats fysiskt i den psykiska organisation.!?
PUNKT SLUT!
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 15:30Jag känner att jag inte riktigt kunde inkorporera denna definition i min psykiska organisation, men vad fint det lät någonstans.
Jag känner att jag inte riktigt kunde inkorporera denna definition i min psykiska organisation, men vad fint det lät någonstans.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 10:11Jag tycker "löpare" ger associationen av någon som flyr något, medan en "joggare" är en person som är mer mentalt stabil, lugn och avslappnad - mindre flyktbenägen. Och med mindre prestationsångest dessutom!
Jag arbetar därför mot att bli joggare, men ka
Jag tycker "löpare" ger associationen av någon som flyr något, medan en "joggare" är en person som är mer mentalt stabil, lugn och avslappnad - mindre flyktbenägen. Och med mindre prestationsångest dessutom!
Jag arbetar därför mot att bli joggare, men ka
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 18:41För att citera en träningskompis (som vill vara anonym):
"Vem nöjer sig med att vara löpare när man kan bli en hel bordsduk?"
För att citera en träningskompis (som vill vara anonym):
"Vem nöjer sig med att vara löpare när man kan bli en hel bordsduk?"