Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:33Min hustru brukar skratta åt mig och mina kycklingben - inte minst när jag står och stretchar. Vad innebär detta?
Min hustru brukar skratta åt mig och mina kycklingben - inte minst när jag står och stretchar. Vad innebär detta?
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:49Tak Manne, og det er altid godt at få lidt flere indbyggere!
Indtil nu har jeg ikke vovet at skrive - var ikke helt sikker på at det var ok........Men vil jo vældig gerne blande mig i debatterne en gang i mellem.
Tak for kalender billede - det passer væ
Tak Manne, og det er altid godt at få lidt flere indbyggere!
Indtil nu har jeg ikke vovet at skrive - var ikke helt sikker på at det var ok........Men vil jo vældig gerne blande mig i debatterne en gang i mellem.
Tak for kalender billede - det passer væ
Quote from Elias Engqvist on 27 January 2010, 14:39Henrik: En slutsats jag drar är att du är gift.
Henrik: En slutsats jag drar är att du är gift.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 15:44Visst är du välkommen att skriva på dansk Kirsten! Inga problem. Problem blir det bara, som Manne så riktigt säger, om vi träffas och du börjar PRATA danska 🙂 Men det löser sig nog det också.
Jag gillar definitionen: man är löpare när andra spanar in e
Visst är du välkommen att skriva på dansk Kirsten! Inga problem. Problem blir det bara, som Manne så riktigt säger, om vi träffas och du börjar PRATA danska 🙂 Men det löser sig nog det också.
Jag gillar definitionen: man är löpare när andra spanar in e
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:16Jag förstår saken omvänt, att man är löpare om man spanar in andras ben... (H)
Jag förstår saken omvänt, att man är löpare om man spanar in andras ben... (H)
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 17:37Kirsten,
välkommen! Och för mig är det inga problem med vare sig skrift eller tal eftersom jag har turen att ha en dansk mamma så jag har fått språket med modersmjölken 🙂Det betyder dock att jag inte kan skriva danska ...
så löpare spanar in ben?
Kirsten,
välkommen! Och för mig är det inga problem med vare sig skrift eller tal eftersom jag har turen att ha en dansk mamma så jag har fått språket med modersmjölken 🙂
Det betyder dock att jag inte kan skriva danska ...
så löpare spanar in ben?
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 19:11@Kirsten
Håller med: jag förstår danska rätt bra i skrift, men kände mig rätt hjälplös då jag besökte Danmark för ett par år sedan och försökte förstå vad de sade... 🙂
Nå, det gick bra i alla fall ... jag försökte bara påminna alla om att "Tala långsamt
@Kirsten
Håller med: jag förstår danska rätt bra i skrift, men kände mig rätt hjälplös då jag besökte Danmark för ett par år sedan och försökte förstå vad de sade... 🙂
Nå, det gick bra i alla fall ... jag försökte bara påminna alla om att "Tala långsamt
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 19:29Sprang 8 sek långsammare än den gängse definitionen på löpning i snöstormen idag. Det fanns inte en enda kvinna utomhus och inte en enda av dem tittade åt varken vintertightsen eller benen. Grymt avis på den där Petri :@ som verkar ha fått allt i vinter.
Sprang 8 sek långsammare än den gängse definitionen på löpning i snöstormen idag. Det fanns inte en enda kvinna utomhus och inte en enda av dem tittade åt varken vintertightsen eller benen. Grymt avis på den där Petri :@ som verkar ha fått allt i vinter.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 20:02Annars funkar rumpor väldigt bra att stirra på också. Inför min maradebut fick jag tipset av en löparkompis att "lägg dig bakom en trevlig rumpa, fäst blicken på den och bara spring. Det funkar som hypnos med den vickande baken". Det var inget dumt tips.
Annars funkar rumpor väldigt bra att stirra på också. Inför min maradebut fick jag tipset av en löparkompis att "lägg dig bakom en trevlig rumpa, fäst blicken på den och bara spring. Det funkar som hypnos med den vickande baken". Det var inget dumt tips.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 20:28Tja, jag sprang halvmaran under 5min/km 2009 och jag har väl som målsättning att göra min 8km slinga under 4min/km i år. 4.18 gjorde jag förra året.
Men jag känner mig fortfarande bara som "en som springer". Och även om jag tycker att jag gör det hyfsat
Tja, jag sprang halvmaran under 5min/km 2009 och jag har väl som målsättning att göra min 8km slinga under 4min/km i år. 4.18 gjorde jag förra året.
Men jag känner mig fortfarande bara som "en som springer". Och även om jag tycker att jag gör det hyfsat