Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 01:45"Löpare är man när man själv känner att man är löpare. Känner Du Dig som en löpare, så är Du en löpare."
Astronaut är man när man själv känner att man är astronaut. Känner Du Dig som en astronaut, så är Du en astronaut.
"Löpare är man när man själv känner att man är löpare. Känner Du Dig som en löpare, så är Du en löpare."
Astronaut är man när man själv känner att man är astronaut. Känner Du Dig som en astronaut, så är Du en astronaut.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 06:33Vilken dålig analogi, Anders.
Vilken dålig analogi, Anders.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 07:09Edit: borttaget.
Edit: borttaget.
Quote from Håkan Öhling on 4 September 2013, 07:16Alla får vara Lucia
Alla får vara Lucia
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 07:33Verkligheten är en konstruktion av individuella och mellanmänskliga överenskommelser. Så länge din konstruktion av verkligheten inte hamnar i konflikt med upplevelser eller andra människors konstruktioner är den att betraktas som sann.
Har du definierat
Verkligheten är en konstruktion av individuella och mellanmänskliga överenskommelser. Så länge din konstruktion av verkligheten inte hamnar i konflikt med upplevelser eller andra människors konstruktioner är den att betraktas som sann.
Har du definierat
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 07:35Nejnej.. alla vill inte ens vara Lucia. Sådeså! (H)
Fast lite intressant med alla hastighetsdefinitioner blir det ju ändå om man betänker att exvis Buud inte är en löpare när han springer sina Ultror då, för han är ju bara ute och joggar? 😉
Nejnej.. alla vill inte ens vara Lucia. Sådeså! (H)
Fast lite intressant med alla hastighetsdefinitioner blir det ju ändå om man betänker att exvis Buud inte är en löpare när han springer sina Ultror då, för han är ju bara ute och joggar? 😉
Quote from Catharina Brattlin on 4 September 2013, 07:57Anders, var det allt Du hade att komma med i diskussionen?
Ynkligt. Verkligen.
Anders, var det allt Du hade att komma med i diskussionen?
Ynkligt. Verkligen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 08:44Buud springer mig veterligen i princip alltid fortare än 5 km/min i snitt på sina tävlingar.
5:41:21 på Comrades 89 km
12:32:04 på TEC 161 kmErgo Buud är en löpare.
Buud springer mig veterligen i princip alltid fortare än 5 km/min i snitt på sina tävlingar.
5:41:21 på Comrades 89 km
12:32:04 på TEC 161 km
Ergo Buud är en löpare.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 08:48Du glömde den med mest höjdmeter av de tre; Swissalpine K78, vann på tiden 6:13 (vann för sjunde gången irad)
Du glömde den med mest höjdmeter av de tre; Swissalpine K78, vann på tiden 6:13 (vann för sjunde gången irad)
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 08:49Lutar nog åt att jag håller med Torbjörn. Ungefär. Fast då behöver man kanske en särskild ram för kvinnliga löpare.
Lutar nog åt att jag håller med Torbjörn. Ungefär. Fast då behöver man kanske en särskild ram för kvinnliga löpare.