Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 14:31Min tanke.
Du ångrar sällan ett löppass men våndas förmodlingen om du skippar ett.
Min tanke.
Du ångrar sällan ett löppass men våndas förmodlingen om du skippar ett.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 14:39Jag brukar tänka att jag ger det 15min och om det inte känns bra efter det så vänder jag hem. Jag har hitills aldrig vänt.
Jag brukar tänka att jag ger det 15min och om det inte känns bra efter det så vänder jag hem. Jag har hitills aldrig vänt.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 15:26Spring innan du sätter dig och pluggar 🙂
Spring innan du sätter dig och pluggar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 15:38Om jag hade haft att välja på ekvationer och att springa hade jag sprungit ALLA dagar i veckan. Bara en reflektion på hur olika det kan vara...
Om jag hade haft att välja på ekvationer och att springa hade jag sprungit ALLA dagar i veckan. Bara en reflektion på hur olika det kan vara...
Quote from Catharina Brattlin on 4 March 2011, 15:54Jag kopplar bort hjärnan och slutar att tänka. Fungerar varje gång.
Har jag suttit i möten om ekonomi, besparingar, personalfrågor och investeringar en hel dag är jag inte alls sugen på att träna när jag kommer hem. Jag är trött och det enda jag vill är
Jag kopplar bort hjärnan och slutar att tänka. Fungerar varje gång.
Har jag suttit i möten om ekonomi, besparingar, personalfrågor och investeringar en hel dag är jag inte alls sugen på att träna när jag kommer hem. Jag är trött och det enda jag vill är
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 16:56Motvalls kärring här. Är det bara 2,5% av gångerna spelar det ingen roll. Vet du med dig att det känns drygt innan du ger ut, men att det snabbt känns bra och man kan göra det man ska är det nog inte så svårt att ta sig ut ändå, och det är väl oftast så j
Motvalls kärring här. Är det bara 2,5% av gångerna spelar det ingen roll. Vet du med dig att det känns drygt innan du ger ut, men att det snabbt känns bra och man kan göra det man ska är det nog inte så svårt att ta sig ut ändå, och det är väl oftast så j
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:03Jag håller med Sylvia! Sluta tänka, spring bara! Funkar alltid, i alla väder! Ända gången jag ens tänker är om jag känner att jag har en infektion e dyl som gör att jag bör vila från löpningen.
Å andra sidan har Fredrik en poäng, är det inte oftare än v
Jag håller med Sylvia! Sluta tänka, spring bara! Funkar alltid, i alla väder! Ända gången jag ens tänker är om jag känner att jag har en infektion e dyl som gör att jag bör vila från löpningen.
Å andra sidan har Fredrik en poäng, är det inte oftare än v
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:18Dom skönaste passen att genomföra är ju när det är riktigt ruggigt,
kolsvart ute och regnet har börjat ösa ner och man plöjer genom skogen och leran stänker åt alla håll.Att bara pressa på och "forsa fram" över stigarna är helt underbart, det enda man
Dom skönaste passen att genomföra är ju när det är riktigt ruggigt,
kolsvart ute och regnet har börjat ösa ner och man plöjer genom skogen och leran stänker åt alla håll.
Att bara pressa på och "forsa fram" över stigarna är helt underbart, det enda man
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:23@KH: Du har prick lyckats fånga känslan där! Samma sak om det är snöstorm lr vad som helst - Man blir ju så nöjd & tycker synd om alla krakar som sitter inne & kurar 😉
@KH: Du har prick lyckats fånga känslan där! Samma sak om det är snöstorm lr vad som helst - Man blir ju så nöjd & tycker synd om alla krakar som sitter inne & kurar 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:39@Anders
Ja den där känslan är riktigt härlig :D!
Dessa pass som sätter extra guldkant tycker jag, då man får grisa lite och då de flesta huserar inne ;).
Det är de passen jag kommer ihåg med ett leende mellan varven när man tänker tillbaka på dom, ja s
@Anders
Ja den där känslan är riktigt härlig :D!
Dessa pass som sätter extra guldkant tycker jag, då man får grisa lite och då de flesta huserar inne ;).
Det är de passen jag kommer ihåg med ett leende mellan varven när man tänker tillbaka på dom, ja s