Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:47Härligt! Precis rätt forum för frågan!
Andra "icke-träningsglada" människor säger åt en att ta det lugnt och slappa, men det är ju mest för att de vill döva sitt eget dåliga samvete kanske?Hursomhelst. Jag sprang och det var underbart! Brukar verklige
Härligt! Precis rätt forum för frågan!
Andra "icke-träningsglada" människor säger åt en att ta det lugnt och slappa, men det är ju mest för att de vill döva sitt eget dåliga samvete kanske?
Hursomhelst. Jag sprang och det var underbart! Brukar verklige
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 19:46Jag köper ett flak starköl, lite chips och sätter på en bra film. Sen tränar jag en annan dag då jag har lust.
Jag köper ett flak starköl, lite chips och sätter på en bra film. Sen tränar jag en annan dag då jag har lust.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 21:13En annan approach, även om de flesta andra gett bra råd - bemästra dina ekvationer. Känn att tiden i biblioteket är givande och att du gör något du tycker om. Då känns det enklare att sticka ut och springa efteråt!
En annan approach, även om de flesta andra gett bra råd - bemästra dina ekvationer. Känn att tiden i biblioteket är givande och att du gör något du tycker om. Då känns det enklare att sticka ut och springa efteråt!
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 21:30Om jag är trött så vilar jag. Det händer så ytterst sällan att jag inte vill träna som planerat så när det känns så - då är det befogat och då mår jag bättre av att vila. För att komma igen nästa dag istället och få ut så mycket mer av min träning än att
Om jag är trött så vilar jag. Det händer så ytterst sällan att jag inte vill träna som planerat så när det känns så - då är det befogat och då mår jag bättre av att vila. För att komma igen nästa dag istället och få ut så mycket mer av min träning än att
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 20:33Löppass i regn ger 85% högre träningseffekt, det kan vara nåt att komma ihåg 😉
Löppass i regn ger 85% högre träningseffekt, det kan vara nåt att komma ihåg 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 16:33Vilket borde ge engelsmännen ett oerhört försprång i allt vad sport heter 😉
Vilket borde ge engelsmännen ett oerhört försprång i allt vad sport heter 😉