Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 10:33Fit forfight:
Ofta räcker det med att må bra för att tycka om sig själv och acceptera sin kropp. Tränar du så är du på god väg att må bra och sen är det massa andra faktorer som balans i tillvaron med mera.
Jag såg aldrig resultaten av min träning förrä
Fit forfight:
Ofta räcker det med att må bra för att tycka om sig själv och acceptera sin kropp. Tränar du så är du på god väg att må bra och sen är det massa andra faktorer som balans i tillvaron med mera.
Jag såg aldrig resultaten av min träning förrä
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:43Ja K-G, jag vet att du utrycker dig "på ditt sätt". Jag är själv tämligen drastisk i både tal och skrift. Jag tål ganska mycket, åt båda håll.
Men "äcklig" om en människas kropp tycker jag var ett oacceptabelt ordval. Smakligare är att hylla det man själv
Ja K-G, jag vet att du utrycker dig "på ditt sätt". Jag är själv tämligen drastisk i både tal och skrift. Jag tål ganska mycket, åt båda håll.
Men "äcklig" om en människas kropp tycker jag var ett oacceptabelt ordval. Smakligare är att hylla det man själv
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 12:08Förtydligande.
Äckliga muskler, jag skrev ju om sprintern.
Plus ironiskt.Att du tolkade på ditt sätt får jag leva med.
Förtydligande.
Äckliga muskler, jag skrev ju om sprintern.
Plus ironiskt.
Att du tolkade på ditt sätt får jag leva med.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 14:14Jenny Sundström:
Tack för kloka och inspiorerande ord. visst sitter det i huvudet. Jag har bara inte vant mig vid min nya kropp för viktuppgången gick ju väldans fort.
Men jag tror att nu när jag känner framsteg med träningen och flået kommer jag autom
Jenny Sundström:
Tack för kloka och inspiorerande ord. visst sitter det i huvudet. Jag har bara inte vant mig vid min nya kropp för viktuppgången gick ju väldans fort.
Men jag tror att nu när jag känner framsteg med träningen och flået kommer jag autom
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 14:48Jag vill inte heller gå upp i vikt. 🙂
Jag vill inte heller gå upp i vikt. 🙂