Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 11:50Mina muskelbyggnadsanlag är lite väl selektiva. Prippsmuskeln tenderar att dominera trots ihärdigt löpande och styrketränande.
Mina muskelbyggnadsanlag är lite väl selektiva. Prippsmuskeln tenderar att dominera trots ihärdigt löpande och styrketränande.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:38Vet inte om jag någonsin skulle kunna säga att en vältränad kropp är äcklig, möjligtvis sånna blanka BelgianBlueBodyBuilderBodies men näe, inte äcklig, bara väldigt tungt att släpa på om man vill springa 😉
Meeeen det finns väl andra som tycker det är v
Vet inte om jag någonsin skulle kunna säga att en vältränad kropp är äcklig, möjligtvis sånna blanka BelgianBlueBodyBuilderBodies men näe, inte äcklig, bara väldigt tungt att släpa på om man vill springa 😉
Meeeen det finns väl andra som tycker det är v
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 20:36Jag gick ned fran 67 till 58 ( ar 174 cm lang ) pa tva ar, men saknar fortfarande en riktigt tonad kroppsbyggnad (las: har fortfarande lite kulmage). Ar strikt vegan. Springer mellan 10-12 mil i veckan. Som flera antytt, en snaert kropp byggs inte pa en d
Jag gick ned fran 67 till 58 ( ar 174 cm lang ) pa tva ar, men saknar fortfarande en riktigt tonad kroppsbyggnad (las: har fortfarande lite kulmage). Ar strikt vegan. Springer mellan 10-12 mil i veckan. Som flera antytt, en snaert kropp byggs inte pa en d
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:03Inte att undra på att folk mår dåligt över sina kroppar när medmänniskor har osmaken att lämna omdömen som "äcklig" om vissa kroppsformer. En kropp som härbärgerar en människa är aldrig äcklig, dålig eller ful. Det synsättet ber jag å det bestämdaste att
Inte att undra på att folk mår dåligt över sina kroppar när medmänniskor har osmaken att lämna omdömen som "äcklig" om vissa kroppsformer. En kropp som härbärgerar en människa är aldrig äcklig, dålig eller ful. Det synsättet ber jag å det bestämdaste att
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:11Jessie: jag tror inte jag ligger för lågt, mellan 1500-2000 kcal per dag, äter frukost, lunch och middag plus 2 mellis. Har ett stillasittande jobb och motionerar ju inte mängder än så länge. Alka tjatar om det här med regelbundna mattider och kalorier in
Jessie: jag tror inte jag ligger för lågt, mellan 1500-2000 kcal per dag, äter frukost, lunch och middag plus 2 mellis. Har ett stillasittande jobb och motionerar ju inte mängder än så länge. Alka tjatar om det här med regelbundna mattider och kalorier in
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:18Lena: (t+)
Lena: (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:29Lena M J (t+) (L)
Lena M J (t+) (L)
Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2011, 21:36Bra jobbat so far! 🙂
Jag måste ändå säga att löpning är ingen mirakelkur för att forma en kropp. Musklernas utseende är väldigt genetiskt betingade likaväl som att de består av snabba resp långsamma muskelfibrer. För egen del är den största, och enda,
Bra jobbat so far! 🙂
Jag måste ändå säga att löpning är ingen mirakelkur för att forma en kropp. Musklernas utseende är väldigt genetiskt betingade likaväl som att de består av snabba resp långsamma muskelfibrer. För egen del är den största, och enda,
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:47Ok jag ska alltså inte tro på allt jag hör. "Börja jogga för då ska du se att fettet försvinner!" har jag hört av flera när jag frågat vilken träning jag ska satsa på för att få min drömkropp (dvs smal och tonad).
Jo visst är det vanskligt att uppskatta
Ok jag ska alltså inte tro på allt jag hör. "Börja jogga för då ska du se att fettet försvinner!" har jag hört av flera när jag frågat vilken träning jag ska satsa på för att få min drömkropp (dvs smal och tonad).
Jo visst är det vanskligt att uppskatta
Quote from Catharina Brattlin on 14 April 2011, 21:53Att tro på allt man hör är bara dumt. Bättre att själv bilda sig en uppfattning och kanske läsa litteratur i ämnen som näringslära och fysiologi. 🙂
Jag skulle nog vilja vända på frågan; vad är Ditt primära mål? Är det att avancera inom löpning? Eller ä
Att tro på allt man hör är bara dumt. Bättre att själv bilda sig en uppfattning och kanske läsa litteratur i ämnen som näringslära och fysiologi. 🙂
Jag skulle nog vilja vända på frågan; vad är Ditt primära mål? Är det att avancera inom löpning? Eller ä