Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bästa Fit forfight!

Jag upplevde att min kropp ändrade form utan att det synes allt för mycket på vågen när jag började springa regelbundet, jag tycker att jag får bättre hållning och byxorna sitter annorlunda. Under december och januari i år kunde jag i

Ah joo jag slutade snusa för c:a 5 månader sedan och då gick det segare med viktnedgången ett tag...

Det går att träna bort övervikt även om man är nikotinsugen, det gäller bara att viljan att gå ned i vikt är starkare än nikotinsuget.

Jag måste dock fo

Ok tack för tipsen, jag ska försöka fokusera mer på mina framsteg med löpningen. Jag märker ju förbättringar varje gång och den här energin man får är otrolig! Ska upp imorgon bitti och köra en runda innan frukost, längtar!

Jag är inte alls sugen på niko

Jag blir sugen på att snusa ganska ofta men då blir det en pappersprilla eller en bit färsk ingefära under läppen så blir det bra (H)

Lycka till med Löpandet 🙂

Fitforfight: Du skriver att din ämnesomsättning har kajkat ur, kanske inte så konstigt när du ligger så lågt med kalorierna? Prova istället att öka kalorierna i takt med att du ökar träningen och sprid ut kalorierna på många måltider. Att ge kroppen för f

Jag vill ju inte göra dig besviken men jag har nog löpt lika mycket som du gör nu hela livet och senaste året mycket mer och inte fan har jag fått någon löparkropp. Jag har nog mer anlag för sprint och muskelbyggnad än för långdistanslöpning och då gör kr

Peter P.
Vissa tycker en sprintkropp är vacker.
Tillhör själv ej dessa.
För mig ser det äckligt ut.

Har sjalv varit sprinter, så jag har väldigt lätt att se "äcklig" ut.

Det vill jag inte.
Så jag håller på med ultra. Långt, länge, långsamt. (t+)

Tycke

K-G: Vet inte riktigt vad du vill säga men jag lägger ingen värdering i hur olika kroppar ser ut. Jag konstaterar bara att jag inte har anlag att se ut som en typisk långdistansare och troligtvis aldrig kommer att göra det.

Just ultralöpare är väl bra ex

Peter P.
Vi är olika tack och lov.
Tänk om alla vore klonade.
Ischhhhh.

Jag föredrar en smidig och lätt kropp.
Andra föredrar synliga muskler.

Helt OK.

Anlag för muskelbyggnad?

Låter som mitt problem. Vi får sadla om och bli tyngdlyftare eller boxare eller nåt.

*skratt*