Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:42Träna mer? Även fast jag är nybörjare?
Träna mer? Även fast jag är nybörjare?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 20:44>och se ut som en löpare i kroppen.
Då får du träna.
Rom byggdes inte på en dag.
>och se ut som en löpare i kroppen.
Då får du träna.
Rom byggdes inte på en dag.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:10Löpare har ganska många utseenden så det finns inga garantier för att du kommer se ut exakt som vad du nu har för bild på en löpare =)
BILD:www.crossfitoakland.com/old_site/marathoner_sprinter2.jpg
Löpare har ganska många utseenden så det finns inga garantier för att du kommer se ut exakt som vad du nu har för bild på en löpare =)
BILD:www.crossfitoakland.com/old_site/marathoner_sprinter2.jpg
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:17Jesper, well spoken*2. Och jäkligt bra jobbat!
Jesper, well spoken*2. Och jäkligt bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:24Ok jag menar i alla fall en långdistansarkropp, smal, tight och senig, inga explosiva muskler som jag tenderar att få väldigt lätt.
Ok jag menar i alla fall en långdistansarkropp, smal, tight och senig, inga explosiva muskler som jag tenderar att få väldigt lätt.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:25och skallig.
och skallig.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:26spinkiga människor sticks
spinkiga människor sticks
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:42Tack för dina svar fp.David! Någon annan mindre sarkastisk som vill svara?
Tack för dina svar fp.David! Någon annan mindre sarkastisk som vill svara?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:45Det blir svårt att hitta.
Det blir svårt att hitta.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:46Om du är mer nitisk i vad du petar i dig, kommer du garanterat se resultat före midsommar, och inte omöjligt det är lite mer dramatisk förändring, lite beroende på hur du ser ut idag, och hur mycket du klarar av att och vill späka dig.
Den vanliga formel
Om du är mer nitisk i vad du petar i dig, kommer du garanterat se resultat före midsommar, och inte omöjligt det är lite mer dramatisk förändring, lite beroende på hur du ser ut idag, och hur mycket du klarar av att och vill späka dig.
Den vanliga formel