Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 21:32Ha ha. Tack för den Perkiles! 😀
Ha ha. Tack för den Perkiles! 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:06God kväll Charlotte eller om det kanske är morgon för dig?
Jag är inte så "innihelvete" meriterad eller speciellt löparnördig. Har dock sprungit några mil genom åren och har bl.a. Varvet och LL på mitt samvete. Enligt den samlade intelligentian och expert
God kväll Charlotte eller om det kanske är morgon för dig?
Jag är inte så "innihelvete" meriterad eller speciellt löparnördig. Har dock sprungit några mil genom åren och har bl.a. Varvet och LL på mitt samvete. Enligt den samlade intelligentian och expert
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 09:46Liselott har rätt. Du klarar den, men det blir tungt på slutet. Långa distanspass då o då, så småningom en gång i veckan kommer att göra dig bättre på sådana lopp, men omöjligt är det inte ändå. Bara mer tid o mer ont.
Liselott har rätt. Du klarar den, men det blir tungt på slutet. Långa distanspass då o då, så småningom en gång i veckan kommer att göra dig bättre på sådana lopp, men omöjligt är det inte ändå. Bara mer tid o mer ont.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 09:46Nu håller jag inte med dig Mikael, "den samlade intelligentian och expertisen" och långpasset. Inte om vi pratar om halvmaran inte. För vältränade löpare är ju träningen för halvmaran mer lik träningen för 10km än den är för LL och marathon. Så långpassen
Nu håller jag inte med dig Mikael, "den samlade intelligentian och expertisen" och långpasset. Inte om vi pratar om halvmaran inte. För vältränade löpare är ju träningen för halvmaran mer lik träningen för 10km än den är för LL och marathon. Så långpassen
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 09:53Men Leffe, ditt svar var lite off topic och ger knappast något för frågeställande Charlotte.
För ett 10-tal år sedan hade jag sagt att gör man inte bättre tid på milen så ska man inte springa halvmarathon innan man har tränat upp sig. För så tänkte vi då
Men Leffe, ditt svar var lite off topic och ger knappast något för frågeställande Charlotte.
För ett 10-tal år sedan hade jag sagt att gör man inte bättre tid på milen så ska man inte springa halvmarathon innan man har tränat upp sig. För så tänkte vi då
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 10:01Nu pratar han med sig själv igen...
Nu pratar han med sig själv igen...
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 10:02Leif,
Jag är nog lite ute och cyklar när jag pratar långpass. Det ska helt klart erkännas. I min värld är långpasset personligt d.v.s. sträckan är upp till individen men det jag for efter är att det krävs en del distans för att inte halvmaran ska bli allt
Leif,
Jag är nog lite ute och cyklar när jag pratar långpass. Det ska helt klart erkännas. I min värld är långpasset personligt d.v.s. sträckan är upp till individen men det jag for efter är att det krävs en del distans för att inte halvmaran ska bli allt
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 10:07Långsamt distanspass är ordet. Vi är eniga 🙂
Lena, du menar att det har hänt förr? OK, någon gång kanske 🙂
Långsamt distanspass är ordet. Vi är eniga 🙂
Lena, du menar att det har hänt förr? OK, någon gång kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 10:08"Nu pratar han med sig själv igen... "
Ingen fara, konversationen är ju bra.
"Nu pratar han med sig själv igen... "
Ingen fara, konversationen är ju bra.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 10:17Det Leifa säger är alltid bra. Ibland lite tyket, förvisso, men det är oftast då han är som bäst. 🙂
Det Leifa säger är alltid bra. Ibland lite tyket, förvisso, men det är oftast då han är som bäst. 🙂