Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 11:48Förstår LeifA. Att prata med sig själv är ibland enda sättet att få till en intelligent konversation.
Klarar du milen utan utan att knäcka dig så klarar du en halvmara om du inte siktar på att vinna. Tricket är att ha roligt och strunta i orealistiska ti
Förstår LeifA. Att prata med sig själv är ibland enda sättet att få till en intelligent konversation.
Klarar du milen utan utan att knäcka dig så klarar du en halvmara om du inte siktar på att vinna. Tricket är att ha roligt och strunta i orealistiska ti
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 12:16Jag sprang GV ifjol på 2.11, vlket jag är supernöjd med. Jag hade kul och njöt av den fantastiska stämningen. De sista tre km gick på ren och skär vilja... Visst hade jag tränat men som längst ETT pass på 15 km.
Vi har alla olika förutsättningar och oli
Jag sprang GV ifjol på 2.11, vlket jag är supernöjd med. Jag hade kul och njöt av den fantastiska stämningen. De sista tre km gick på ren och skär vilja... Visst hade jag tränat men som längst ETT pass på 15 km.
Vi har alla olika förutsättningar och oli
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 18:03Hej och jättetack för alla råd och inlägg. Sammanfattningsvis kan man väl lätt konstatera att jag egentligen är för dåligt tränad... Men jag vill så gärna göra det ändå! Jag hade egentligen siktat in mig på en halvmara i augusti men så plötsligt fick jag
Hej och jättetack för alla råd och inlägg. Sammanfattningsvis kan man väl lätt konstatera att jag egentligen är för dåligt tränad... Men jag vill så gärna göra det ändå! Jag hade egentligen siktat in mig på en halvmara i augusti men så plötsligt fick jag
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 18:30Charlotte, du kommer utan några större problem att klara din halvmara. Du kan med lite vilja klara en halvmara helt otränad, och nu klarar du 13km så du behöver inte vara orolig.
Charlotte, du kommer utan några större problem att klara din halvmara. Du kan med lite vilja klara en halvmara helt otränad, och nu klarar du 13km så du behöver inte vara orolig.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 19:15Att du klarar det är inget problem, du måste bara få hjärnan att tro på det också. 😉 Om du provar att springa ett långpass helst 15 km eller mer i veckan fram till tävlingen så kommer självförtroendet stiga. Jag hade bara hunnit i springa 18 km som längs
Att du klarar det är inget problem, du måste bara få hjärnan att tro på det också. 😉 Om du provar att springa ett långpass helst 15 km eller mer i veckan fram till tävlingen så kommer självförtroendet stiga. Jag hade bara hunnit i springa 18 km som längs
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 19:28Tack jag ska ha era opinions i bakhuvet när jag springer! Och jo, jag är nog dum nog att kunna tro på att jag ska klara det;)
Tack jag ska ha era opinions i bakhuvet när jag springer! Och jo, jag är nog dum nog att kunna tro på att jag ska klara det;)
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 19:43Charlotte, hur du än gör blir det också PB, tänk på det 🙂
Charlotte, hur du än gör blir det också PB, tänk på det 🙂
Quote from Olof Robertson on 18 April 2009, 19:54Vad klockrent Peter! Det har jag inte tänkt på förut! Kommer inte springa 21 km innan Göteborgsvarvet även om jag ska försöka springa längre än 10 km iaf.
Det innebär ju att jag kommer slå PB på en halvmara när jag tagit mig i mål! 😀
Vad klockrent Peter! Det har jag inte tänkt på förut! Kommer inte springa 21 km innan Göteborgsvarvet även om jag ska försöka springa längre än 10 km iaf.
Det innebär ju att jag kommer slå PB på en halvmara när jag tagit mig i mål! 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 22:13Charlotte, jag tror på dig, men det viktigaste är att du tror på dig själv!! 😀
Charlotte, jag tror på dig, men det viktigaste är att du tror på dig själv!! 😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 00:04Hej! Jag funderar på att springa halvmara i år. Just nu löper jag 4-5 ggr i veckan minst en mil, max 1,5 mil. För mig är det psyket som gör om jag orkar eller ej. Börjar jag tänka innan jag börjar min runda, att jag kanske skulle ta en kortare runda idag,
Hej! Jag funderar på att springa halvmara i år. Just nu löper jag 4-5 ggr i veckan minst en mil, max 1,5 mil. För mig är det psyket som gör om jag orkar eller ej. Börjar jag tänka innan jag börjar min runda, att jag kanske skulle ta en kortare runda idag,