Quote from Guest on 2 April 2009, 16:20Är det någon som vet när det blir grusfritt inne på stockholms cykelbanor. Jag tänker mest på cykelbanan längs med strandvägen. Blir galen på allt grus.
Hur ser det ut på förorterna? Har det blivit sopat där?
Är det någon som vet när det blir grusfritt inne på stockholms cykelbanor. Jag tänker mest på cykelbanan längs med strandvägen. Blir galen på allt grus.
Hur ser det ut på förorterna? Har det blivit sopat där?
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 16:30Sopas för fullt i gävle, så då borde det bli stockholms tur snart 😉
Sopas för fullt i gävle, så då borde det bli stockholms tur snart 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 16:36De större cykelbanorna i Nacka är sopade, men inte vägarna ännu.
De större cykelbanorna i Nacka är sopade, men inte vägarna ännu.
Quote from Berit Bengtson on 2 April 2009, 16:40Vad gäller Sthlm stad/kommun så står det lite här
http://www.stockholm.se/-/Nyheter/Trafik--Stadsmiljo/Sandsopning-pa-gang/
Vad gäller Sthlm stad/kommun så står det lite här
http://www.stockholm.se/-/Nyheter/Trafik--Stadsmiljo/Sandsopning-pa-gang/
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2009, 16:53Dom är snabba om fan å hälla ut skiten. Då borde de väl ha samma antalet gubbar/gummor och traktorer för att sopa upp skiten så det går lika fort. Eller kan vi räkna med att det är klart rund midsommar som vanligt?
Dom är snabba om fan å hälla ut skiten. Då borde de väl ha samma antalet gubbar/gummor och traktorer för att sopa upp skiten så det går lika fort. Eller kan vi räkna med att det är klart rund midsommar som vanligt?
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 17:12Nu är det sopad Hässelby -Stenhamra. (t+)
Nu är det sopad Hässelby -Stenhamra. (t+)
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 18:24Så här skriver Nacka Kommun på sin hemsida.
"I normala fall påbörjas sandsopningen runt sista veckan i mars eller första veckan i april. Målsättningen är att all sand ska vara borta första veckan i maj."Ska det behöva ta en hel månad, har de bara en bil
Så här skriver Nacka Kommun på sin hemsida.
"I normala fall påbörjas sandsopningen runt sista veckan i mars eller första veckan i april. Målsättningen är att all sand ska vara borta första veckan i maj."
Ska det behöva ta en hel månad, har de bara en bil
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2009, 19:44Nej, de sopar med tandborstar.
Nej, de sopar med tandborstar.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:43De börjar söderifrån och snart är Helsingborg klart.
De börjar söderifrån och snart är Helsingborg klart.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 21:26Tidigare vill jag minnas att avtalen med Stockholms stad säger att det ska vara sopat överallt senast den 15 maj. De har redan börjat sopa i vår förort (Hägersten) vilket är ovanligt tidigt, så jag misstänker att det lär vara klart innan Valborg i år. (Fö
Tidigare vill jag minnas att avtalen med Stockholms stad säger att det ska vara sopat överallt senast den 15 maj. De har redan börjat sopa i vår förort (Hägersten) vilket är ovanligt tidigt, så jag misstänker att det lär vara klart innan Valborg i år. (Fö