Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:14Jag har kört Roslagstull-Djursholm ett antal gånger på racer den här våren utan problem. Lite grus är inget att vara så rädd för. Cyklar ska användas!
Jag har kört Roslagstull-Djursholm ett antal gånger på racer den här våren utan problem. Lite grus är inget att vara så rädd för. Cyklar ska användas!
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:36Det sopas på cykelvägarna utmed Nynäsvägen. Inte för att jag direkt ser någon metodik i det men det går framåt. Nu på eftermiddagen var det nog 70%-igt mellan Globen och Länna/Vega. Inga punkteringar på racern hittills - peppar, peppar.
Det sopas på cykelvägarna utmed Nynäsvägen. Inte för att jag direkt ser någon metodik i det men det går framåt. Nu på eftermiddagen var det nog 70%-igt mellan Globen och Länna/Vega. Inga punkteringar på racern hittills - peppar, peppar.
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2009, 21:50Metodik? Tror inte de kan stava till så fina ord.
Metodik? Tror inte de kan stava till så fina ord.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:04Nä, ibland får man för sig att de börjar köra sopmaskinen för att efter 12 meter upptäcka att det är lunchpaus och därför slutar mitt i.
Så även om jag brukar berömma mig med att ha en äventyrlig läggning så känns det ibland lite väl hasardartat dra på
Nä, ibland får man för sig att de börjar köra sopmaskinen för att efter 12 meter upptäcka att det är lunchpaus och därför slutar mitt i.
Så även om jag brukar berömma mig med att ha en äventyrlig läggning så känns det ibland lite väl hasardartat dra på
Quote from Robert Johansson on 13 April 2009, 08:36Handen-Tungelsta sopades typ 2-3 April.
Handen-Tungelsta sopades typ 2-3 April.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:26de måste ha haft dåliga borstar när de sopade längs med häradsvägen.. suck... fortfarande grusigt...
de måste ha haft dåliga borstar när de sopade längs med häradsvägen.. suck... fortfarande grusigt...
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:41är det ngn som har koll på grusläget ute på ekrö?
Björn
är det ngn som har koll på grusläget ute på ekrö?
Björn
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 16:52Körde ut på Färingsö idag, och det var rensopat hela vägen från stan.
Körde ut på Färingsö idag, och det var rensopat hela vägen från stan.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 07:41kanon, då blir det åka av
tack för infon
kanon, då blir det åka av
tack för infon