Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 19:20Sopigt värre.
Sopigt värre.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 04:08David 😉 de kan väl hjälpa varandras kommuner 🙂
de kan väl bara åka lite åt höger så kommer de hem till mig.....
David 😉 de kan väl hjälpa varandras kommuner 🙂
de kan väl bara åka lite åt höger så kommer de hem till mig.....
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 18:25Köred ifrån Nynäshamn till Segeltorp via Riksväg 225 mellan Ösmo och Vårsta, sen upp via Tumba , Tullinge Huddinge sen in genom Fullersta.
Det var riktigt rent och fint på både vägar och Cykelvägar där sådana fanns förutom i Tullinge där har dom inte sop
Köred ifrån Nynäshamn till Segeltorp via Riksväg 225 mellan Ösmo och Vårsta, sen upp via Tumba , Tullinge Huddinge sen in genom Fullersta.
Det var riktigt rent och fint på både vägar och Cykelvägar där sådana fanns förutom i Tullinge där har dom inte sop
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 20:26Förresten, så att ni inte tror att jag bara klagar, Lidingö har varit jättesnabba i år, sopade huvudstråken (cykelbanorna) måndag 30 mars.
Förresten, så att ni inte tror att jag bara klagar, Lidingö har varit jättesnabba i år, sopade huvudstråken (cykelbanorna) måndag 30 mars.
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2009, 20:45Synd att det är fel kommun.
Synd att det är fel kommun.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 20:49Huddinge och Botkyrka tycks ligga i vinterdvala ännu vad gäller sopning.
Huddinge och Botkyrka tycks ligga i vinterdvala ännu vad gäller sopning.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:04Men som jag skrev i mitt förra inlägg så var det bra sopat från vårsta till Tullinge och det är ju botkyrka det med, sen var sträckan ifrån huddinge sjukhus till fullersta var hyfsat sopat iallafall.
Men när man väl kommer in imot segeltorp så är det ju i
Men som jag skrev i mitt förra inlägg så var det bra sopat från vårsta till Tullinge och det är ju botkyrka det med, sen var sträckan ifrån huddinge sjukhus till fullersta var hyfsat sopat iallafall.
Men när man väl kommer in imot segeltorp så är det ju i
Quote from Johan Lindhoff on 6 April 2009, 15:01Någon som vet om cykelbanan längs Lännavägen balingsnäs-sundby gärd (Huddinge)är sopad?
Någon som vet om cykelbanan längs Lännavägen balingsnäs-sundby gärd (Huddinge)är sopad?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 10:13I Sollentuna är det fortfarande ganska mycket grus på cykelbanorna, lite bättre på vägarna. Kommunen planerar så här: http://www.sollentuna.se/lokalt/aktuellt/tempdocs/20090401_sandupptagning.htm
I Sollentuna är det fortfarande ganska mycket grus på cykelbanorna, lite bättre på vägarna. Kommunen planerar så här: http://www.sollentuna.se/lokalt/aktuellt/tempdocs/20090401_sandupptagning.htm
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 12:12Cyklar från Lidingö till Djursholm och cykelbanan på Lidingö är sopad, men resten av vägen är full med grus, med undantag för en liten sträcka, där man dock har sopat ihop sanden och lagt den mitt på cykelbanan som ett "gupp"
Skulle vilja ta ut min nya ra
Cyklar från Lidingö till Djursholm och cykelbanan på Lidingö är sopad, men resten av vägen är full med grus, med undantag för en liten sträcka, där man dock har sopat ihop sanden och lagt den mitt på cykelbanan som ett "gupp"
Skulle vilja ta ut min nya ra