Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 13:01Thomas: jag har inget nyhetsbrev. Men jag har en blôgg.
Thomas: jag har inget nyhetsbrev. Men jag har en blôgg.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 13:15Man kan ju alltid göra en felanmälan till Stockholm stad. Det står uttryckligen där att man kan anmäla gaturenhållningen.
http://www.stockholm.se/TrafikStadsplanering/Gator-och-torg/Felanmalan/
För övrigt har de sopat hela vägen från Spånga till Vasagat
Man kan ju alltid göra en felanmälan till Stockholm stad. Det står uttryckligen där att man kan anmäla gaturenhållningen.
http://www.stockholm.se/TrafikStadsplanering/Gator-och-torg/Felanmalan/
För övrigt har de sopat hela vägen från Spånga till Vasagat
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 13:22Magnus: det hjälper inte. Bad dom för tre veckor sen sopa det värsta avsnittet i stan, backen ned från Götgatan över Hornsgatan och ned till Munkbroleden. Många kurvor, mycket folk som går överallt och massa grus. Många vurpor där.
Nu efter nåra veckors
Magnus: det hjälper inte. Bad dom för tre veckor sen sopa det värsta avsnittet i stan, backen ned från Götgatan över Hornsgatan och ned till Munkbroleden. Många kurvor, mycket folk som går överallt och massa grus. Många vurpor där.
Nu efter nåra veckors
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 14:07Bruse: jag var bara halvt allvarlig, det brukar vara ett standardsvar på engelska sidor när man tycker att någon sagt något särdeles vettigt (I like your ideas and would like to subscribe to your newsletter)
Alla kanske inte hört det så förut (jag undrar
Bruse: jag var bara halvt allvarlig, det brukar vara ett standardsvar på engelska sidor när man tycker att någon sagt något särdeles vettigt (I like your ideas and would like to subscribe to your newsletter)
Alla kanske inte hört det så förut (jag undrar
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 14:18Var osäker på om du var ironisk eller inte. Men då får jag tacka.
Var osäker på om du var ironisk eller inte. Men då får jag tacka.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 14:25Ungefär som Jag hör vad du säger men skiter i det....
Ungefär som Jag hör vad du säger men skiter i det....
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 14:29Näe...
Näe...
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 15:02fruängen e inte sålångt härifrån segeltorp...men de har inte hittat hit än...
fruängen e inte sålångt härifrån segeltorp...men de har inte hittat hit än...
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 16:45Oavsett avståndet mellan Fruängen och Segeltorp så ligger de väl i två olika kommuner?
Oavsett avståndet mellan Fruängen och Segeltorp så ligger de väl i två olika kommuner?
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 19:19Nu har Täby och Vallentuna börjat sopa.
Nu har Täby och Vallentuna börjat sopa.