Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 19:03herre gud. hon är ju långsammare än mig!
det säger en hel del
herre gud. hon är ju långsammare än mig!
det säger en hel del
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 19:11Är det den Rosa Pantern?
Är det den Rosa Pantern?
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 20:21Fredrik - minns tyvärr inte märket men den är så snygg, svart och blå...
Jessica - tänkte värva henne till funbeat men kom på att du kallat dig fb:s långsammaste tidigare, var inte säker på att du ville förlora den possitionen. Att jogga så där långsamt
Fredrik - minns tyvärr inte märket men den är så snygg, svart och blå...
Jessica - tänkte värva henne till funbeat men kom på att du kallat dig fb:s långsammaste tidigare, var inte säker på att du ville förlora den possitionen. Att jogga så där långsamt
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 20:27Jag har en gång sett en kvinna försöka springa i 2,2 km/tim på löpbandet. Hon visste nog inte riktigt hur ett löpband fungerade för hon tryckte ett långt tryck på startknappen och då hann löpbandet komma igång i just 2,2 km/tim. I den farten försökte hon
Jag har en gång sett en kvinna försöka springa i 2,2 km/tim på löpbandet. Hon visste nog inte riktigt hur ett löpband fungerade för hon tryckte ett långt tryck på startknappen och då hann löpbandet komma igång i just 2,2 km/tim. I den farten försökte hon
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 20:29tack maria. men just nu ligger jag skyhög etta på rehabtoppen så det hade gått bra att värva henne.
tack maria. men just nu ligger jag skyhög etta på rehabtoppen så det hade gått bra att värva henne.
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 20:38Är inte rehab fusk i sakthetstävlingen? Tycker nog det kan jämföras med doping.... för övrigt blev jag förbigådd av en person när jag cyklade en dag... det känns rätt illa det med!
Är inte rehab fusk i sakthetstävlingen? Tycker nog det kan jämföras med doping.... för övrigt blev jag förbigådd av en person när jag cyklade en dag... det känns rätt illa det med!
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 21:54Hej Maria.
"en kvinna som joggade på löpbandet i 4,1 km/h."
Med full stridsutrustning vägde jag 138 kg, när jag var som tyngst. Jag är 1.71, så då kan man lätt få en bild hur jag så ut, dvs närmast en kub. Jag gick då 30 km med ett snitt på 14 minuter/k
Hej Maria.
"en kvinna som joggade på löpbandet i 4,1 km/h."
Med full stridsutrustning vägde jag 138 kg, när jag var som tyngst. Jag är 1.71, så då kan man lätt få en bild hur jag så ut, dvs närmast en kub. Jag gick då 30 km med ett snitt på 14 minuter/k
Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2007, 22:02Har Ni inte hört talas om Maffetone, och hans lågpulsträning? Det var kanske den typen av träning som kvinnan ifråga utövade...?
" Jag ÄR egentligen snabbare än så här, men tränar enligt Maffetone" 😉
Har Ni inte hört talas om Maffetone, och hans lågpulsträning? Det var kanske den typen av träning som kvinnan ifråga utövade...?
" Jag ÄR egentligen snabbare än så här, men tränar enligt Maffetone" 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:02Ja, jag är faktiskt otroligt lycklig att jag fick uppleva detta!
Självklart tänker jag att det är bättre att jogga långsamt än att inte jogga alls så jag menar absolut inte att tracka kvinnan ifråga, jag är bara så förundrad.
Ja, jag är faktiskt otroligt lycklig att jag fick uppleva detta!
Självklart tänker jag att det är bättre att jogga långsamt än att inte jogga alls så jag menar absolut inte att tracka kvinnan ifråga, jag är bara så förundrad.
Quote from ellen olsson on 19 October 2007, 22:29> Har Ni inte hört talas om Maffetone, och hans lågpulsträning? Det var kanske den typen av träning som kvinnan ifråga utövade...?
Om man vill ha så låg puls som man får om man håller den farten är det väl enklare att ta sig en tupplur...? 😉
> Har Ni inte hört talas om Maffetone, och hans lågpulsträning? Det var kanske den typen av träning som kvinnan ifråga utövade...?
Om man vill ha så låg puls som man får om man håller den farten är det väl enklare att ta sig en tupplur...? 😉