Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 11:14😀 kan jag tänka mig!
😀 kan jag tänka mig!
Quote from Kicki K on 10 October 2007, 11:15Jessica. Du springer kanske ifrån målvakten just för att han bara joggar då;)
Jessica. Du springer kanske ifrån målvakten just för att han bara joggar då;)
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 11:54Ja, håller helt m i diskussionen om att det inte riktigt går att mäta hur vältränad man är i tid! Man kan ju vara vältränad iaf fast man inte springer på vissa tider pga andra parametrar: ålder, kroppssammansättning, skador osv osv. Om det skulle vara så
Ja, håller helt m i diskussionen om att det inte riktigt går att mäta hur vältränad man är i tid! Man kan ju vara vältränad iaf fast man inte springer på vissa tider pga andra parametrar: ålder, kroppssammansättning, skador osv osv. Om det skulle vara så
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 13:52Jessica: Christer Olsson blev totalt frånkörd och slutkörd av sin 60-åriga svärfar första gången han körde racercykel.
Så du kan troligtvis jogga ifrån målvakten om du bara håller på någon timme.
Hockeyspelare är inte kända för sin uthållighet!
Jessica: Christer Olsson blev totalt frånkörd och slutkörd av sin 60-åriga svärfar första gången han körde racercykel.
Så du kan troligtvis jogga ifrån målvakten om du bara håller på någon timme.
Hockeyspelare är inte kända för sin uthållighet!
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 13:56Vem är Christer Olsson?
Vem är Christer Olsson?
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 14:00F.d. hockeymålvakten i Leksand som började tävla i cykel för några år sedan och är väldigt snabb på tempolopp.
F.d. hockeymålvakten i Leksand som började tävla i cykel för några år sedan och är väldigt snabb på tempolopp.
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 14:10Aha. tack för det. Hänger med lite dåligt nuförtiden. Hade någon bett mig skissa upp en hockeyline i Leksand så hade jag svarat ngti stil med:
MV Johan Hedberg
Backar Tomas Jonsson
Aha. tack för det. Hänger med lite dåligt nuförtiden. Hade någon bett mig skissa upp en hockeyline i Leksand så hade jag svarat ngti stil med:
MV Johan Hedberg
Backar Tomas Jonsson
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 14:20Jonas Bergqvist har en trevlig syster som heter Marita.
Jonas Bergqvist har en trevlig syster som heter Marita.
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 18:57>>>En joggare för mig har på sig en rosa mjukisdress och släpar fötterna efter sig och man kan gå om en sån om man går i normal gångtakt >>
Trodde nog att det där var en överdrift men idag på gymmet var det en kvinna som joggade på löpbandet i 4,1 km/h.
>>>En joggare för mig har på sig en rosa mjukisdress och släpar fötterna efter sig och man kan gå om en sån om man går i normal gångtakt >>
Trodde nog att det där var en överdrift men idag på gymmet var det en kvinna som joggade på löpbandet i 4,1 km/h.
Quote from ellen olsson on 19 October 2007, 18:59> Kvinnan i fråga hade inte någon rosa dress tyvärr, men en grymt snygg och dyr funktionströja som jag spanat in och inte haft råd med....
Salomon? 🙂
> Kvinnan i fråga hade inte någon rosa dress tyvärr, men en grymt snygg och dyr funktionströja som jag spanat in och inte haft råd med....
Salomon? 🙂