Quote from Lotta W on 20 October 2007, 07:14Vilopulsträning kanske är framtidens melodi? 🙂
Vilopulsträning kanske är framtidens melodi? 🙂
Quote from ellen olsson on 20 October 2007, 08:53Vilopulsträning verkar redan vara oerhört populärt på samma sätt som t.ex. chipsladdning... 😉
Vilopulsträning verkar redan vara oerhört populärt på samma sätt som t.ex. chipsladdning... 😉
Quote from Lars Mörrby on 20 October 2007, 15:32Men Fredrik - chipsladding är väl mest för bilar? 😉
Men Fredrik - chipsladding är väl mest för bilar? 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2007, 18:19Börje.
"chipsladding är väl mest för bilar? 😉 "
Nej, det du tänker på är "Chipstrimning" Vet inte om OLW har sådan prylar?
P.
Börje.
"chipsladding är väl mest för bilar? 😉 "
Nej, det du tänker på är "Chipstrimning" Vet inte om OLW har sådan prylar?
P.
Quote from j sollerman on 21 October 2007, 21:35chipsladdning är min melodi =D
chipsladdning är min melodi =D
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:41Omgången när man cyklar, det var ngt nytt! 😉 själv är jag stolt över att jag är som ett rött streck när jag på min cykel är på väg ngnstans....det går så fort alltså....;) Saknar lite mitt gymkort, för det finns alltid ngr st roliga pers som man hittar d
Omgången när man cyklar, det var ngt nytt! 😉 själv är jag stolt över att jag är som ett rött streck när jag på min cykel är på väg ngnstans....det går så fort alltså....;) Saknar lite mitt gymkort, för det finns alltid ngr st roliga pers som man hittar d
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:46Dom simmarna som simmar i bredd i motionsbanan är verkligen inte så roliga. Ett stressmoment ibland tyvärr. Senast jag simmade hade vi en tant som låg och flöt på rygg tvärs över banorna fram och tillbaka. Konstigt att ingen påpekade att hon faktist hade
Dom simmarna som simmar i bredd i motionsbanan är verkligen inte så roliga. Ett stressmoment ibland tyvärr. Senast jag simmade hade vi en tant som låg och flöt på rygg tvärs över banorna fram och tillbaka. Konstigt att ingen påpekade att hon faktist hade
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:51Ja, här på badhuset också, verkligen en brokig skara pers! 😉 Men den där damen på löpbandet måste ju ha hört det där om att det är bättre att jogga långsamt än att gå-jogga-gå osv. Själv tycker jag det är lite tråkigt, man kommer ju ingenstans då el blir
Ja, här på badhuset också, verkligen en brokig skara pers! 😉 Men den där damen på löpbandet måste ju ha hört det där om att det är bättre att jogga långsamt än att gå-jogga-gå osv. Själv tycker jag det är lite tråkigt, man kommer ju ingenstans då el blir
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 09:58😀
Jag hade velat se detta!
Får väl gå och simma lite f a kompensera?
😀
Jag hade velat se detta!
Får väl gå och simma lite f a kompensera?
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 22:07Idag måste det vara min dag, såg långsamma damen igen.... Först på löpbandet som idag gisk i HÖR & HÄPNA 4,3 km/h. Det tar sig (t+)
Senare fick jag hjälpa henne ur roddmaskinen, hon nådde inte fram till fötterna för att dra av kardborrebanden! Hon hade f
Idag måste det vara min dag, såg långsamma damen igen.... Först på löpbandet som idag gisk i HÖR & HÄPNA 4,3 km/h. Det tar sig (t+)
Senare fick jag hjälpa henne ur roddmaskinen, hon nådde inte fram till fötterna för att dra av kardborrebanden! Hon hade f