Quote from Christer Berg on 28 March 2012, 21:03Jag klassar mig själv som INFORMERAD NYBÖRJARE.
Jag har tagit del av information om träning här och genom andra medier, bland annat Mackans bok.
Jag tränar efter FIRST och har 3 kvalitetspass i veckan + alternativ träning.Det jag saknar nu är erfarenhe
Jag klassar mig själv som INFORMERAD NYBÖRJARE.
Jag har tagit del av information om träning här och genom andra medier, bland annat Mackans bok.
Jag tränar efter FIRST och har 3 kvalitetspass i veckan + alternativ träning.
Det jag saknar nu är erfarenhe
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 21:31(V)
Jag håller upp handen mentalt för jag är på väg mot ett strukturerat träningsupplägg 😉
(V)
Jag håller upp handen mentalt för jag är på väg mot ett strukturerat träningsupplägg 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 22:01Johan, om jag sätter 1000 kr i potten, visst klarar du milen på 45 om en månad (eller när nästa lopp går där du bor? (H)
Johan, om jag sätter 1000 kr i potten, visst klarar du milen på 45 om en månad (eller när nästa lopp går där du bor? (H)
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 22:08Om jag hade satsat på löpträning, kanske, men tveksamt på 45, men först vättern... !
Om jag hade satsat på löpträning, kanske, men tveksamt på 45, men först vättern... !
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2012, 00:52En miljon då?
En miljon då?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 07:38... 🙂
... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 13:37Kollade på min statistik, den säger att jag matat in 176 pass som löpning senaste året - men av dem verkar det som om 124 pass blivit genomförda under 109 dagar, vilket snarare skulle vara 2 pass i veckan, totalt ca 16 km/vecka. Pass med triangel är antin
Kollade på min statistik, den säger att jag matat in 176 pass som löpning senaste året - men av dem verkar det som om 124 pass blivit genomförda under 109 dagar, vilket snarare skulle vara 2 pass i veckan, totalt ca 16 km/vecka. Pass med triangel är antin
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 14:58Hur definierar man progression?
Jag uppfyller 3 pass per vecka, men jag vältrar mig i mellanmjölkslandet. Under året så har längden på veckans långpass ökats samt även snittfarten på milpassen. Så jag springer nog "för fort" på långpassen och för sällan
Hur definierar man progression?
Jag uppfyller 3 pass per vecka, men jag vältrar mig i mellanmjölkslandet. Under året så har längden på veckans långpass ökats samt även snittfarten på milpassen. Så jag springer nog "för fort" på långpassen och för sällan