Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:49@ Mackan
BILD:http://neon.pictura-hosting.nl/naa/naa_mrx_bld/thumbs/188x188/naa/1293/194034.jpg
@ Mackan
BILD:http://neon.pictura-hosting.nl/naa/naa_mrx_bld/thumbs/188x188/naa/1293/194034.jpg
Quote from Jonny Persson on 28 March 2012, 19:51Och jag kan se att du inte längre är någon nybörjare. 🙂
Och jag kan se att du inte längre är någon nybörjare. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:58(V)
Har hållit på och tränat ett år nu, så kanske jag kvalar in som fortsättare.
(V)
Har hållit på och tränat ett år nu, så kanske jag kvalar in som fortsättare.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:07OS i Rom 1960.....Abebe Bikila från Etiopien springer minimalistiskt in på 2.15.16....hur många svenskar gör om det idag med sina superskor å fantastiska träningsförutsättningar?????(Våran egen kille gjorde faktiskt ett djävligt bra lopp å kom in som 21:a
OS i Rom 1960.....Abebe Bikila från Etiopien springer minimalistiskt in på 2.15.16....hur många svenskar gör om det idag med sina superskor å fantastiska träningsförutsättningar?????(Våran egen kille gjorde faktiskt ett djävligt bra lopp å kom in som 21:a
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:08Mackan, 2011 var ett sånt år för mig. Började med löpträning 2010 men drog på mig lite skador.
Dock, förra året avancerade jag från 29 till 27 min på 5 k och från 62 till 56 min på milen. Mycket nöjd med detta!Det där med vilket tempo man känner sig bek
Mackan, 2011 var ett sånt år för mig. Började med löpträning 2010 men drog på mig lite skador.
Dock, förra året avancerade jag från 29 till 27 min på 5 k och från 62 till 56 min på milen. Mycket nöjd med detta!
Det där med vilket tempo man känner sig bek
Quote from Jonny Persson on 28 March 2012, 20:17Bra jobbat! Visst skiljer vi oss åt i kapacitet men får man kontinuitet och progression kan man utvecklas väldigt länge. Evy Palm började springa vid 34 års ålder och fortsatte att utvecklas till dess hon var 47 år då hon sprang maran på 2:31:05.
Felet m
Bra jobbat! Visst skiljer vi oss åt i kapacitet men får man kontinuitet och progression kan man utvecklas väldigt länge. Evy Palm började springa vid 34 års ålder och fortsatte att utvecklas till dess hon var 47 år då hon sprang maran på 2:31:05.
Felet m
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:26Jo jag ska satsa på att bli snabbare, tänker bara klara av gbg-varvet först. När jag väl klarat komma upp i de distanserna blir det mer tempo. Vågar inte göra allt på en gång
Jo jag ska satsa på att bli snabbare, tänker bara klara av gbg-varvet först. När jag väl klarat komma upp i de distanserna blir det mer tempo. Vågar inte göra allt på en gång
Quote from Jonny Persson on 28 March 2012, 20:30Det är jättebra! En sak i taget Lisa.
Det är jättebra! En sak i taget Lisa.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:55Jag är nybörjare varje vår, eller rättare sagt hela vår, sommar och tidig höst säsong. Tyvärr tröttnar jag under den mörka tiden på året. Målet ( de senaste 2 åren) har varit att klara1 mil under 60 min. Det har gått bra. Innan brydde jag mig inte ens om
Jag är nybörjare varje vår, eller rättare sagt hela vår, sommar och tidig höst säsong. Tyvärr tröttnar jag under den mörka tiden på året. Målet ( de senaste 2 åren) har varit att klara1 mil under 60 min. Det har gått bra. Innan brydde jag mig inte ens om
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 21:02Jag säger inte att alla kan klara allt, men jag tror verkligen stenhårt på att alla kan mer än de tror.
Det här med löpning och tider och förbättringar: Jag tränade (rätt) hårt och (relativt) strukturerat i fjol sommar och förbättrade mig från 55.21 i j
Jag säger inte att alla kan klara allt, men jag tror verkligen stenhårt på att alla kan mer än de tror.
Det här med löpning och tider och förbättringar: Jag tränade (rätt) hårt och (relativt) strukturerat i fjol sommar och förbättrade mig från 55.21 i j