Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 16:48Skillnad på att vara allmänt rörligt slank 18-åring som börjar löpträna o att vara lite rund 38-åring.
Skillnad på att vara allmänt rörligt slank 18-åring som börjar löpträna o att vara lite rund 38-åring.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 17:47Bara något om läsart:
Jag tycker det ser ut som en kravspec med ett antal möjligen av varandra oberoende kriterier de har på sin målgrupp. Jag ser inte att det ena kriterier definierar det andra. Jag skulle säga att du har läst slarvigt.
Bara något om läsart:
Jag tycker det ser ut som en kravspec med ett antal möjligen av varandra oberoende kriterier de har på sin målgrupp. Jag ser inte att det ena kriterier definierar det andra. Jag skulle säga att du har läst slarvigt.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 18:36Jag springer inte milen under 50. Det har absolut inget med nybörjare eller inte att göra utan med min ålder och alla andra tillkortakommanden jag dras med vad gäller mitt liv som löpare. Efter flera års ganska intensiv och strukturerad löpträning anser j
Jag springer inte milen under 50. Det har absolut inget med nybörjare eller inte att göra utan med min ålder och alla andra tillkortakommanden jag dras med vad gäller mitt liv som löpare. Efter flera års ganska intensiv och strukturerad löpträning anser j
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 18:53Jag springer inte heller milen under 50 minuter. Har gjort den på under 58 men så är jag 1.55 lång också - lite svårt att jämföra tider med brudar på 1.75 kanske. Går garanterat att pressa där om jag skulle vilja.Däremot började jag löpträna 2010 för att
Jag springer inte heller milen under 50 minuter. Har gjort den på under 58 men så är jag 1.55 lång också - lite svårt att jämföra tider med brudar på 1.75 kanske. Går garanterat att pressa där om jag skulle vilja.Däremot började jag löpträna 2010 för att
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:10"Man 18-30 år och tränar någon konditionssport regelbundet, klarar milen under 45 minuter på första försöket (okej, kanske inte alla). "
🙁
Man 19 år.
Jag vill anse att jag har ganska bra fallenhet för idrott (trodde jag), och har tränat mer eller min
"Man 18-30 år och tränar någon konditionssport regelbundet, klarar milen under 45 minuter på första försöket (okej, kanske inte alla). "
🙁
Man 19 år.
Jag vill anse att jag har ganska bra fallenhet för idrott (trodde jag), och har tränat mer eller min
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:11Slarvigt eller olika nyanser för olika personer.
Slarvigt eller olika nyanser för olika personer.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:15Lotta: Jag är en sån där "brud på 175cm" (exakt faktiskt) som efter tre år med samma målsättning: 5km på under 30 minuter och 10km på under 60 minuter ännu inte klarat av det. Jag vet faktiskt inte varför? Just nu skiter jag i löpningen helt och fullt och
Lotta: Jag är en sån där "brud på 175cm" (exakt faktiskt) som efter tre år med samma målsättning: 5km på under 30 minuter och 10km på under 60 minuter ännu inte klarat av det. Jag vet faktiskt inte varför? Just nu skiter jag i löpningen helt och fullt och
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:19Jag är 177 lång ... Fast jag _har_ kommit under 55 min på milen. En gång 🙂
Klarar jag 50 min får jag bjuda på tårta ...
Jag är 177 lång ... Fast jag _har_ kommit under 55 min på milen. En gång 🙂
Klarar jag 50 min får jag bjuda på tårta ...
Quote from Jonny Persson on 28 March 2012, 19:34Handen upp ni som faktiskt har snittat tre löppass i veckan under ett år och dessutom haft progression i träningen.
Edit tog bort ett ord.
Handen upp ni som faktiskt har snittat tre löppass i veckan under ett år och dessutom haft progression i träningen.
Edit tog bort ett ord.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:39Löparbruden Tirunesh Dibaba har världsrekordet på 5000m och är 1,55.
Löparbruden Tirunesh Dibaba har världsrekordet på 5000m och är 1,55.