Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:11Nej, nej...
http://www.alltombarn.se/du_och_barnet/man-nu-ar-det-din-tur-att-amma-1.6025
Edit:
Oj, ursäkta OT, tänkte inte alls på i vilken tråd jag postade.
Nej, nej...
http://www.alltombarn.se/du_och_barnet/man-nu-ar-det-din-tur-att-amma-1.6025
Edit:
Oj, ursäkta OT, tänkte inte alls på i vilken tråd jag postade.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:15fp. David P ¤ aka Spyan
fp. David P ¤ aka Spyan
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:21men wow vilken grej, manlig amning! här på fb får man verkligen lära sig allt!
men wow vilken grej, manlig amning! här på fb får man verkligen lära sig allt!
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:21Tänk, det var det jag misstänkte. Under människoartens tidigare stadier har vi män nog varit så primitiva att vi hjälpt till med amningen.
Men som tur är har vi under årtusenden utvecklats och förfinats så att vi nu hellre sitter i soffan med ett 6-pack
Tänk, det var det jag misstänkte. Under människoartens tidigare stadier har vi män nog varit så primitiva att vi hjälpt till med amningen.
Men som tur är har vi under årtusenden utvecklats och förfinats så att vi nu hellre sitter i soffan med ett 6-pack
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:23Det kallas för önsketänkande det.
Det kallas för önsketänkande det.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 08:14Ja alltså skillnaden i många lopp brukar vara just att det är fyran som spyr och inte segraren... (?)
Men när man tar ut sig max på tävling kan ju lite vad som helst hända i kroppen - det kan jag gladeligen erkänna. Men mitt inlägg handlade om träning (v
Ja alltså skillnaden i många lopp brukar vara just att det är fyran som spyr och inte segraren... (?)
Men när man tar ut sig max på tävling kan ju lite vad som helst hända i kroppen - det kan jag gladeligen erkänna. Men mitt inlägg handlade om träning (v
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 08:15...manlig amning har jag dock inga åsikter om! 🙂
...manlig amning har jag dock inga åsikter om! 🙂