Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:20Tillexempel?
Tillexempel?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:21Vad är sten gjord av?
Vad är sten gjord av?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:23Adam och Lilith. Hönan och ägget. Vickan och Prinskorven.
Adam och Lilith. Hönan och ägget. Vickan och Prinskorven.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 17:51Hönan kom först det vet jag för vi åkte till Torsång o köpte 9 hönor o en tupp och sen dan efter kom äggen!!!
Hönan kom först det vet jag för vi åkte till Torsång o köpte 9 hönor o en tupp och sen dan efter kom äggen!!!
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:53Då var en löst.
Då var en löst.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:58Varför har män bröstvårtor?
Varför har män bröstvårtor?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 19:14Min förmåga sänks definitivt av illamåendet. Men jag får jobba på det. Planen är mer träningstävlingar för jag lyckas inte nå dit på intervaller.
Min förmåga sänks definitivt av illamåendet. Men jag får jobba på det. Planen är mer träningstävlingar för jag lyckas inte nå dit på intervaller.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 19:21Att ligga på gränsen är en konst och att på slutet kunna pressa lite till kan vara skillnad mellan 1:a och 3:a eller varför inte 10:a.
Har du däremot spykänsla ganska snabbt efter start så tror jag att du startar för hårt och troligtvis är för dåligt upp
Att ligga på gränsen är en konst och att på slutet kunna pressa lite till kan vara skillnad mellan 1:a och 3:a eller varför inte 10:a.
Har du däremot spykänsla ganska snabbt efter start så tror jag att du startar för hårt och troligtvis är för dåligt upp
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:03Killar har bröstvårtor för att det är fint!
..eller för att de ska kunna skaffa bitch-tits när de börjat gubba till sig. 🙂
Killar har bröstvårtor för att det är fint!
..eller för att de ska kunna skaffa bitch-tits när de börjat gubba till sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:06Tur att jag är "lite juniormässigt töntgrabbigt" och inte så gubbig som vissa.
Tur att jag är "lite juniormässigt töntgrabbigt" och inte så gubbig som vissa.