Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 15:59Det där med att köra så man spyr låter lite juniormässigt töntgrabbigt i mina öron. Knappast något som har med genomtänkt träning/tävling att göra. Spärren för hur mycket man kan ta ut sig bör inte sitta i magen...
Det där med att köra så man spyr låter lite juniormässigt töntgrabbigt i mina öron. Knappast något som har med genomtänkt träning/tävling att göra. Spärren för hur mycket man kan ta ut sig bör inte sitta i magen...
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:05Har du tävlingscyklat några tempolopp?
Har du tävlingscyklat några tempolopp?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:09Jag är i löparforumet.
Jag är i löparforumet.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 16:10Vad hette den där juniormässiga tönten som brukade komma 4:a på vm o liknande?
Vad hette den där juniormässiga tönten som brukade komma 4:a på vm o liknande?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:15Knarkaren menar du?
Vissa spyr av kraftig ansträngningm, andra inte. Det har inget att göra med om man är en tönt eller inte.
Knarkaren menar du?
Vissa spyr av kraftig ansträngningm, andra inte. Det har inget att göra med om man är en tönt eller inte.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:20Tyvärr råkar jag ut för det där ganska ofta när jag tävlar på halvmaror och 10 km. Skulle helst slippa det, så speciellt macho vet jag inte om det är.
Tipsa gärna hur man slipper det. Enda tipset jag fått är i princip att efterlikna förhållandena på tävl
Tyvärr råkar jag ut för det där ganska ofta när jag tävlar på halvmaror och 10 km. Skulle helst slippa det, så speciellt macho vet jag inte om det är.
Tipsa gärna hur man slipper det. Enda tipset jag fått är i princip att efterlikna förhållandena på tävl
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:35Det beror väldigt mycket på när i tävlingen "man-junis" spyr.
I cykel fungerar det med en lätt överdos på de sista km för det sänker inte prestationsförmågan innan "man-junis" är i mål.
Det beror väldigt mycket på när i tävlingen "man-junis" spyr.
I cykel fungerar det med en lätt överdos på de sista km för det sänker inte prestationsförmågan innan "man-junis" är i mål.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 16:46Ja jäklar, det var en ny aspekt. Man är en juniormässig töntgrabb alltså. Fränt. (t+) Det låter på något sätt helt annorlunda än att vara 42-årig fyrabarnsmor 🙂
Ja jäklar, det var en ny aspekt. Man är en juniormässig töntgrabb alltså. Fränt. (t+) Det låter på något sätt helt annorlunda än att vara 42-årig fyrabarnsmor 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:13livets stora gåta, to spew or not to spew? (V)
livets stora gåta, to spew or not to spew? (V)
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 17:17Det finns annat som är större gåtor.
Det finns annat som är större gåtor.