Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:444-15 minuter
4-15 minuter
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 19:45Oj. Det var långt. Låååååååångt. Jaja, det är väl bara att lära sig gilla skiten. 🙂
Oj. Det var långt. Låååååååångt. Jaja, det är väl bara att lära sig gilla skiten. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 20:41Tillsätt distanspass i pratfart runt timmen mellan långpass och intervaller. Krydda med en och annan morgonjogg. Plocka lite från allt för att bygga upp önskad mängd. Bonuspoäng för periodisering.
Sedär - vi är tillbaka vid ett traditionellt, rationellt
Tillsätt distanspass i pratfart runt timmen mellan långpass och intervaller. Krydda med en och annan morgonjogg. Plocka lite från allt för att bygga upp önskad mängd. Bonuspoäng för periodisering.
Sedär - vi är tillbaka vid ett traditionellt, rationellt
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 06:22Tack för tipsen! Nu sitter jag iallafall och laddar inför kräkpasset som snart tar vid - kvart över sju på morgonen. Det var inte det du menade med en och annan morgonjogg va, Henrik?
Tack för tipsen! Nu sitter jag iallafall och laddar inför kräkpasset som snart tar vid - kvart över sju på morgonen. Det var inte det du menade med en och annan morgonjogg va, Henrik?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 06:29Heja Åsa! (t+)
(Jag kräks nästan vid bara blotta tanken att ge mig ut och springa "kräkpass" så här dags - jäsp....) 😀
Heja Åsa! (t+)
(Jag kräks nästan vid bara blotta tanken att ge mig ut och springa "kräkpass" så här dags - jäsp....) 😀
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 11:17Åsa: Helt rätt :-). Du får väl sikta på kvällsjoggar istället.
Åsa: Helt rätt :-). Du får väl sikta på kvällsjoggar istället.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 12:00Dessutom var det väl -15 så dags hemma hos dig Åsa?
Dessutom var det väl -15 så dags hemma hos dig Åsa?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:19Japp, minus 14, men strålande sol. Stärkt av alla glada tillrop kunde jag nästan njuta av passet idag! Tänk, det trodde jag aldrig.
När man pratar om kvalitetspass, är det egentligen kräkpass man menar då?
Japp, minus 14, men strålande sol. Stärkt av alla glada tillrop kunde jag nästan njuta av passet idag! Tänk, det trodde jag aldrig.
När man pratar om kvalitetspass, är det egentligen kräkpass man menar då?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:34Ja, det undrar jag också. Är det nödvändigt att må illa för att man ska få ut det allra sista (jag tänker nu i första hand på intervallträning och inte på distanspass)?
Ja, det undrar jag också. Är det nödvändigt att må illa för att man ska få ut det allra sista (jag tänker nu i första hand på intervallträning och inte på distanspass)?
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 13:42Själv mår jag (nästan) aldrig illa under/efter såna pass - bara ont i benen och svårt att andas...
Själv mår jag (nästan) aldrig illa under/efter såna pass - bara ont i benen och svårt att andas...