Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För mig hände det i vintras på en isfläck när det var mörkt så troligen var uppmärksamheten otillräcklig för att hinna reagera och plötsligt låg man på marken med en bruten fotled. Snälla förbipasserande lånade ut sin mobil så snabbt in i ambulans upp til

Jag tycker det är skönt att se att jag inte är ensam om att ramla! Min sambo brukar tråka mig för att jag ramlar, så mycket bra att se att det inte är så ovanligt.

När jag ramlade senast minns jag inte, så det verkar ju faktiskt som om det var ett tag se

Även jag snubblade på Söder Mälarstrand, träbron som går ut över vattnet vid tunnelbygget. Mitt i vintern för två år sedan, snubbel snubbel kulllerbytta.

mars när det var is kvar. resultat: bruten hand = mer tid för familj och träning 😀

Brukar bli en gång varje vinter. Springer alltid odubbat. Värsta gången var på vårvintern ; landade på rygg i en vattenpöl. Då var det bara att avbryta och ta sig hem så fort som möjligt.
En gång stöp jag under Lidingöloppet. Mitt i Abborrbacken när det b

Oj vad kul att man inte är ensam! Senaste vurpan var på en stig/väg i Kenya. Otroligt ojämna grusvägar här!!!