Quote from Catharina Brattlin on 27 August 2013, 19:53Jag har trillat många gånger.
Både när jag har sprungit ute på vintern (jag ogillar IceBugs och liknande skor och då kan sånt tydligen hända) och på smala skogsstigar med stenar, rötter och sånt, men faktiskt bara en gång på asfalt. Då snubblade jag öve
Jag har trillat många gånger.
Både när jag har sprungit ute på vintern (jag ogillar IceBugs och liknande skor och då kan sånt tydligen hända) och på smala skogsstigar med stenar, rötter och sånt, men faktiskt bara en gång på asfalt. Då snubblade jag öve
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 20:25Jag ramlar även på plant underlag, när jag har varit trött eller när det har gått fort. Intervaller är inget för mig, när jag blir trött och springer fortare än vanligt ramlar jag. Jag har även ramlat i skogen (utan att ha rötter att skylla på) och vridit
Jag ramlar även på plant underlag, när jag har varit trött eller när det har gått fort. Intervaller är inget för mig, när jag blir trött och springer fortare än vanligt ramlar jag. Jag har även ramlat i skogen (utan att ha rötter att skylla på) och vridit
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 21:46Har man inte ramlat, har man inte provat/vågat 😉
Har man inte ramlat, har man inte provat/vågat 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 21:52Man kan ramla och man kan ramla. Ibland går det bra och ibland går det mindre bra. Jag snubblade för drygt 2 år sedan och fick en whiplash. Har skrivit om det i en annan tråd:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1073485
Man kan ramla och man kan ramla. Ibland går det bra och ibland går det mindre bra. Jag snubblade för drygt 2 år sedan och fick en whiplash. Har skrivit om det i en annan tråd:
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 21:59Ett år sedan en Terräng tävling! Var snabbt uppe och igen i farten . Fick bara liten skråma : 😀
Ett år sedan en Terräng tävling! Var snabbt uppe och igen i farten . Fick bara liten skråma : 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 22:13Gick i backen tre ggr under helgens orientering. De två sista på trötthet och det är väl då det oftast sker för mig oavsett hur marken ser ut. Har snubblat på kottar som stockar. Stigar med tallbarr har överraskat med sinnessjuk halka ett par gånger. Unde
Gick i backen tre ggr under helgens orientering. De två sista på trötthet och det är väl då det oftast sker för mig oavsett hur marken ser ut. Har snubblat på kottar som stockar. Stigar med tallbarr har överraskat med sinnessjuk halka ett par gånger. Unde
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 09:40Föll ganska illa efter någon mil på sträckan Nikkaluokta-Abisko.
Jag blir normalt inte hejdad av det i den fortsatta löpningen av en vurpa, men fick mig en tankeställare eftersom det kan vara farligt att falla illa om man är långt från hjälp och vädret
Föll ganska illa efter någon mil på sträckan Nikkaluokta-Abisko.
Jag blir normalt inte hejdad av det i den fortsatta löpningen av en vurpa, men fick mig en tankeställare eftersom det kan vara farligt att falla illa om man är långt från hjälp och vädret
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 09:502009.
2009.
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 09:55Min massör säger att det är för att jag har så stela och spända vader som jag snubblar "så mycket" som jag gör. Även på små kanter och liknande. När jag ligger på rygg så pekar mina tår betydligt mindre uppåt än på min sambo och mina vänner. Jag har perfe
Min massör säger att det är för att jag har så stela och spända vader som jag snubblar "så mycket" som jag gör. Även på små kanter och liknande. När jag ligger på rygg så pekar mina tår betydligt mindre uppåt än på min sambo och mina vänner. Jag har perfe
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 11:00Tillhör kategorin "klena fotleder" = 1 liten kotte/rot/grop kan ställa till det ordentligt. Senast i fredags låg jag på rygg (efter en duktig trampasnettvurpa) som en sköldpadda och fick plocka grus ur handflatorna. Har dock genom åren utvecklat en förhål
Tillhör kategorin "klena fotleder" = 1 liten kotte/rot/grop kan ställa till det ordentligt. Senast i fredags låg jag på rygg (efter en duktig trampasnettvurpa) som en sköldpadda och fick plocka grus ur handflatorna. Har dock genom åren utvecklat en förhål