Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 16:32Testade det där ultrareceptet på min flickvän i går kväll. Det var nog det starkaste jag någonsin har blandat till och jag är imponerad över att hon fick i sig halva brygden. Dessvärre blev hon inte frisk. Personligen tror jag på mindre vitlök, om man ska
Testade det där ultrareceptet på min flickvän i går kväll. Det var nog det starkaste jag någonsin har blandat till och jag är imponerad över att hon fick i sig halva brygden. Dessvärre blev hon inte frisk. Personligen tror jag på mindre vitlök, om man ska
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 17:08Man kan skippa vitlöken i teet, det blir bara äckligt tycker jag. Riven ingefära, pressad citron och honung blir gott och gör gött. Och som andra skrivit, mycket sömn och mycket vatten. Själv brukar jag ta ett skållhett bad eller dusch också för att höja
Man kan skippa vitlöken i teet, det blir bara äckligt tycker jag. Riven ingefära, pressad citron och honung blir gott och gör gött. Och som andra skrivit, mycket sömn och mycket vatten. Själv brukar jag ta ett skållhett bad eller dusch också för att höja
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 17:26Håller med det som snucke säger.
Dricka mycket vatten, sova mer än vanligt och gärna ta ett hett bad alternativt en riktigt varm dusch!
Vid första symptom brukar jag också dricka lite kanjang (15ml) morgon och kväll, och att dricka hett te med honung är
Håller med det som snucke säger.
Dricka mycket vatten, sova mer än vanligt och gärna ta ett hett bad alternativt en riktigt varm dusch!
Vid första symptom brukar jag också dricka lite kanjang (15ml) morgon och kväll, och att dricka hett te med honung är
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 18:15Undrar om det hjälper att stå på ett ben och skrika kuckelikuu?
Låter lika trovärdigt som alla häxbrygder iallafall 🙂
Undrar om det hjälper att stå på ett ben och skrika kuckelikuu?
Låter lika trovärdigt som alla häxbrygder iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 19:02Det finns en bra sak att göra och det är stanna hemma och vila så mycket du kan. Ät och drick ordentligt allt för att hjälpa kroppen bekämpa virus.
Det finns en bra sak att göra och det är stanna hemma och vila så mycket du kan. Ät och drick ordentligt allt för att hjälpa kroppen bekämpa virus.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:02Får se om jag kastar in handuken i morgon eftermiddag. 🙁 Suck.
Får se om jag kastar in handuken i morgon eftermiddag. 🙁 Suck.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:15Varför kasta in handduken i morgon. du kan väl lika väl ta beslutet på startlinjen, eller efter ett varv på banan?
Varför kasta in handduken i morgon. du kan väl lika väl ta beslutet på startlinjen, eller efter ett varv på banan?
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:45@Mikael
Så tycker familjen också. Men vet inte om jag vill stå jämte och titta på. Tyvärr så är det inte bättre idag utan snarare tvärtom, än hesare idag på morgonen. Med alla råd jag läst på funbeat så verkar det som man ska avstå träning/tävling när det
@Mikael
Så tycker familjen också. Men vet inte om jag vill stå jämte och titta på. Tyvärr så är det inte bättre idag utan snarare tvärtom, än hesare idag på morgonen. Med alla råd jag läst på funbeat så verkar det som man ska avstå träning/tävling när det
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:12Tråkigt om du inte kan springa!
Jag har inte nåt sista-minutentips på hur du ska bli frisk men ett tips inför kommande tävlingar är att inte dra ner för mycket på träningsmängden inför tävlingen. Försök att hålla igång, inte med samma intensitet och int
Tråkigt om du inte kan springa!
Jag har inte nåt sista-minutentips på hur du ska bli frisk men ett tips inför kommande tävlingar är att inte dra ner för mycket på träningsmängden inför tävlingen. Försök att hålla igång, inte med samma intensitet och int
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:12Nej, det är förstås rätt. Vid förkylning har jag tre kriterier som gör att jag avstår träning och tävling:
1. Feber
2. Tryck i bihålor
3. Inte helt fria andningsvägarOm ett eller flera av dessa råder så ställer jag alltså in.
Däremot är jag en sådan p
Nej, det är förstås rätt. Vid förkylning har jag tre kriterier som gör att jag avstår träning och tävling:
1. Feber
2. Tryck i bihålor
3. Inte helt fria andningsvägar
Om ett eller flera av dessa råder så ställer jag alltså in.
Däremot är jag en sådan p