Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 11:05Jag känner mig lite skeptisk till metoden på lockigt.se
eftersom jag är i bassängen ett par dagar i veckan undrar jag verkligen om det hjälper att bara skölja ut håret. Vill ju få bort kloret så att det inte skadar håret mer än nödvändigt och det känns so
Jag känner mig lite skeptisk till metoden på lockigt.se
eftersom jag är i bassängen ett par dagar i veckan undrar jag verkligen om det hjälper att bara skölja ut håret. Vill ju få bort kloret så att det inte skadar håret mer än nödvändigt och det känns so
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 12:02du kan tvätta med balsam varje dag. det sliter inte på håret.
du kan tvätta med balsam varje dag. det sliter inte på håret.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 15:42Ha ha tackar...mottager alla tips med tacksamhet (alla utom dom som har med badmössa att göra). Ja jag är fåfäng och oproffsig...jag vet men låt mig vara det. Jag är bara en simpel motionssimmerska - ingen superatlet;-) (Än i alla fall).
Ha ha tackar...mottager alla tips med tacksamhet (alla utom dom som har med badmössa att göra). Ja jag är fåfäng och oproffsig...jag vet men låt mig vara det. Jag är bara en simpel motionssimmerska - ingen superatlet;-) (Än i alla fall).
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 19:27Jag är också motionssimmerska 🙂 och har också varit lite "lätt" anti badmössa...men som sagt man känner sig som man simmar på "elitnivå" i den och man (jag) simmar faktiskt fortare i den (V)
Jag är också motionssimmerska 🙂 och har också varit lite "lätt" anti badmössa...men som sagt man känner sig som man simmar på "elitnivå" i den och man (jag) simmar faktiskt fortare i den (V)
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 10:34Angående dagen i-landsproblem.
Jag provade att köra schampo innan ett pass. Det var lite besvärligt att få upp håret i tofs, håret blev som svinto. Sedan badmössa på.
Efter passet, balsam, skölj ur.
Jag tyckte det fungerade. jag bad ett par kollegor pro
Angående dagen i-landsproblem.
Jag provade att köra schampo innan ett pass. Det var lite besvärligt att få upp håret i tofs, håret blev som svinto. Sedan badmössa på.
Efter passet, balsam, skölj ur.
Jag tyckte det fungerade. jag bad ett par kollegor pro
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 15:57Jag bara undrar om man inte kan få sin simmössa att sitta såpass bra att man inte blöter ner håret alls under tiden man simmar? För det känns som att kloret sliter så himla mycket på håret att man vill slippa det helt!
Jag simtränar en del nu, som rehabt
Jag bara undrar om man inte kan få sin simmössa att sitta såpass bra att man inte blöter ner håret alls under tiden man simmar? För det känns som att kloret sliter så himla mycket på håret att man vill slippa det helt!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 15:59Kanske testa att ha inpackningen i håret under badmössan?
Kanske testa att ha inpackningen i håret under badmössan?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 16:00Jag bara undrar om man inte kan få sin simmössa att sitta såpass bra att man inte blöter ner håret alls under tiden man simmar? För det känns som att kloret sliter så himla mycket på håret att man vill slippa det helt!
Jag bara undrar om man inte kan få sin simmössa att sitta såpass bra att man inte blöter ner håret alls under tiden man simmar? För det känns som att kloret sliter så himla mycket på håret att man vill slippa det helt!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 16:00Använder du schampo när du tvättar ditt hår? Om ja, se ovan diskussion om balsammetoden och våga testa!
Använder du schampo när du tvättar ditt hår? Om ja, se ovan diskussion om balsammetoden och våga testa!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 20:32Ska absolut testa Apolivias balsam. Tack för tipset 🙂
Ska absolut testa Apolivias balsam. Tack för tipset 🙂