Quote from Eric Jacobsson on 11 April 2008, 13:13dyrt.... jag får trösta mig med att om några år när jag äntligen har råd så kommer det finnas ÄNNU häftigare produkter. (H)
dyrt.... jag får trösta mig med att om några år när jag äntligen har råd så kommer det finnas ÄNNU häftigare produkter. (H)
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:17Jag tycker att itunes är bättre och lättare att använda än utforskaren då du kan söka bland musiken för att hitta de låtar du söker . T.ex. Winamp är inte lika bra enligt mig även om den användes mycket av mig förr men nu använder jag mest bara itunes och
Jag tycker att itunes är bättre och lättare att använda än utforskaren då du kan söka bland musiken för att hitta de låtar du söker . T.ex. Winamp är inte lika bra enligt mig även om den användes mycket av mig förr men nu använder jag mest bara itunes och
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:19Peter: problemet kvarstår om jag ska koppla in den hos vänner och bekanta, för att jag antar att man inte kan få den att ha nån autorun-fil på sig med dessa tredjepartsprogramvaror..?
Peter: problemet kvarstår om jag ska koppla in den hos vänner och bekanta, för att jag antar att man inte kan få den att ha nån autorun-fil på sig med dessa tredjepartsprogramvaror..?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:26Så här kan det se ut när du har kopplat upp ipoden till nike+
bild:http://iloblog.anneli.se/blogg?ShowFile&image=1207835731.jpeg
Så här kan det se ut när du har kopplat upp ipoden till nike+
bild:http://iloblog.anneli.se/blogg?ShowFile&image=1207835731.jpeg
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:59Jag har tänkt köpa ett chip och lägga det i min vanliga sko, undre sulan...har hört att det funkar bra. Annars får jag fväl karva lite i dem som nån tipsade om...
MEN jag har en fråga som nån kanske kan svara på: Hur mäts sträckan? Acceleration eller hur
Jag har tänkt köpa ett chip och lägga det i min vanliga sko, undre sulan...har hört att det funkar bra. Annars får jag fväl karva lite i dem som nån tipsade om...
MEN jag har en fråga som nån kanske kan svara på: Hur mäts sträckan? Acceleration eller hur
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:57Den fungerar som en pedometer, mäter altså antal steg. Om du väljer den automatiska inställningen kan det bli lite tokigt om du nu inte är just "normal" För mig så skilde det 2 km på en mil. alltså när jag sprungit en innan mätt mil så säger ipoden att ja
Den fungerar som en pedometer, mäter altså antal steg. Om du väljer den automatiska inställningen kan det bli lite tokigt om du nu inte är just "normal" För mig så skilde det 2 km på en mil. alltså när jag sprungit en innan mätt mil så säger ipoden att ja
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:04Anders, här finns ett gäng mjukvaror att exprimentera med.
http://forums.ilounge.com/showthread.php?t=2286&page=4
Annars, om du ställer om din iPod från Auto-Sync till manuall hantering så dyker den upp på samma sätt i din polares iTunes, sen är det bara
Anders, här finns ett gäng mjukvaror att exprimentera med.
http://forums.ilounge.com/showthread.php?t=2286&page=4
Annars, om du ställer om din iPod från Auto-Sync till manuall hantering så dyker den upp på samma sätt i din polares iTunes, sen är det bara
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:07Victoria, den är lite mer avancerad än en pedometer. Den mäter (med en accelerometer, ja) hur stor del av varje steg som din fot befinner sej i vila, alltså på marken. Det ska då säga hur fort man springer. Men man måste nog, som Anneli märkt, kalibrera d
Victoria, den är lite mer avancerad än en pedometer. Den mäter (med en accelerometer, ja) hur stor del av varje steg som din fot befinner sej i vila, alltså på marken. Det ska då säga hur fort man springer. Men man måste nog, som Anneli märkt, kalibrera d
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 01:22Alltså, vad är det här med Andreas och Anders? Visst är de lika, men vafanken. Det måste nog vara det mest ihopblandade namnet nånsin. Och jag tar för givet att det inte är tvärtom.
Och vad gäller diskläge, går det då att spela upp filerna? Och som sagt,
Alltså, vad är det här med Andreas och Anders? Visst är de lika, men vafanken. Det måste nog vara det mest ihopblandade namnet nånsin. Och jag tar för givet att det inte är tvärtom.
Och vad gäller diskläge, går det då att spela upp filerna? Och som sagt,
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 10:24Oj Andreas, sorry! Det ÄR lätt att blanda ihop.
Och i diskläge så är iPoden precis som vilket flashminne som helst. Ser du filerna kan du öppna dom ja.
Oj Andreas, sorry! Det ÄR lätt att blanda ihop.
Och i diskläge så är iPoden precis som vilket flashminne som helst. Ser du filerna kan du öppna dom ja.