Quote from Jonny Persson on 17 April 2008, 07:57->Ellen: Har du inte mycket pengar över eller en förkärlek för att äga prylar så tycker jag du ska nöja dig med en vanlig pulsklocka.
Med handen på hjärtat så är det väldigt sällan som det ger så mycket mer glädje att veta exakt_hur_långt man sprungit. P
->Ellen: Har du inte mycket pengar över eller en förkärlek för att äga prylar så tycker jag du ska nöja dig med en vanlig pulsklocka.
Med handen på hjärtat så är det väldigt sällan som det ger så mycket mer glädje att veta exakt_hur_långt man sprungit. P
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 08:14Tack marcus! Nu har du lugnat ner shoppingjävulen i mig... och jag kan kuta vidare med i mina pulszoner istället. Kanske ville jag egentligen bara ha en anledning att inte köpa den;)
Tack marcus! Nu har du lugnat ner shoppingjävulen i mig... och jag kan kuta vidare med i mina pulszoner istället. Kanske ville jag egentligen bara ha en anledning att inte köpa den;)
Quote from Jonny Persson on 17 April 2008, 08:21Man lär sig med tiden att få en sjukligt bra känsla över hur långt man sprungit baserat på bara pulsen så kör på du Ellen!
Man lär sig med tiden att få en sjukligt bra känsla över hur långt man sprungit baserat på bara pulsen så kör på du Ellen!