Quote from Guest on 21 May 2012, 09:32Asics Gel Kayano 18 Dam VS Nike Zoom Structure+ 15 Dam.
Jag var på löplabbet och provade då ut skor och fick välja mellan ovanstående två par (och ett par new balance som jag sågade direkt). Det skiljer 500 kr mellan dom men jag undrar om ni som använt d
Asics Gel Kayano 18 Dam VS Nike Zoom Structure+ 15 Dam.
Jag var på löplabbet och provade då ut skor och fick välja mellan ovanstående två par (och ett par new balance som jag sågade direkt). Det skiljer 500 kr mellan dom men jag undrar om ni som använt d
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 09:42Läste i en annan tråd att Inov8 F-lite 220 skulle vara en bra alroundsko.
Läste i en annan tråd att Inov8 F-lite 220 skulle vara en bra alroundsko.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 09:58Den är vad jag förstått det som, mer en terrängsko som även klarar av "lek" på asfalt som parkour?
Jag behöver dessutom skor med pronationsstöd och har därför inte lika stort urval. Jag har breda fötter framtill och får lätt skoskav, därför är det inte s
Den är vad jag förstått det som, mer en terrängsko som även klarar av "lek" på asfalt som parkour?
Jag behöver dessutom skor med pronationsstöd och har därför inte lika stort urval. Jag har breda fötter framtill och får lätt skoskav, därför är det inte s
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 19:45Ok, tänkte tipsa lite bara. Såg att en kille som kommenterat mycket löp-trådar skrev följande om den 🙂
"Jag (och flickvännen, arbetskamrater mfl.) använder F-Lite 220.
Underbart skön allround-sko. Funkar på asfalt, funkar på grus, funkar på skogsstigar
Ok, tänkte tipsa lite bara. Såg att en kille som kommenterat mycket löp-trådar skrev följande om den 🙂
"Jag (och flickvännen, arbetskamrater mfl.) använder F-Lite 220.
Underbart skön allround-sko. Funkar på asfalt, funkar på grus, funkar på skogsstigar
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 23:05Mitt patenttips är att ta de skorna som känns rätt en sekund efter att man snörat på sig dem. Chansen är då större att de också känns bra efter 42 km.
Mitt patenttips är att ta de skorna som känns rätt en sekund efter att man snörat på sig dem. Chansen är då större att de också känns bra efter 42 km.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 08:37Mmmm.. jag valde Asics, för dom kändes helt rätt direkt när jag snörade på mig dom. Men idag när jag gått i dom, så känns det som dom "klämmer åt" runt foten. Jag är en sån där som gärna springer med lite löst skosnöre och gissningsvis är det snörtvången
Mmmm.. jag valde Asics, för dom kändes helt rätt direkt när jag snörade på mig dom. Men idag när jag gått i dom, så känns det som dom "klämmer åt" runt foten. Jag är en sån där som gärna springer med lite löst skosnöre och gissningsvis är det snörtvången
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 08:45Lite lös snörning låter ju som anledningen till ditt skoskav...men men det var ju inte det detta handlade om.
Asics Kayano har jag sprungit i ett par år, och är väldigt nöjd med dem. Dessutom var det bästa sko i Marathon.se stora skotest för året, men i s
Lite lös snörning låter ju som anledningen till ditt skoskav...men men det var ju inte det detta handlade om.
Asics Kayano har jag sprungit i ett par år, och är väldigt nöjd med dem. Dessutom var det bästa sko i Marathon.se stora skotest för året, men i s
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:11Min tanke var att då både Niken och Asicsen satt som gjutet och jag omöjligt kunde välja. Så ville jag höra om nån hade erfarenhet om den ena eller andra skon andades bättre/höll bättre osv..
Men jag har läst lite tester nu och det ser ut som Asicsen är
Min tanke var att då både Niken och Asicsen satt som gjutet och jag omöjligt kunde välja. Så ville jag höra om nån hade erfarenhet om den ena eller andra skon andades bättre/höll bättre osv..
Men jag har läst lite tester nu och det ser ut som Asicsen är
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:18Ska du bara ha två par skor? 😉
Klart man kan (och kanske till och med bör) ha mer än ett par skor "igång" samtidigt, men om båda känts precis lika bra och likadana så hade jag alltid gått på de billigaste 😀
Ska du bara ha två par skor? 😉
Klart man kan (och kanske till och med bör) ha mer än ett par skor "igång" samtidigt, men om båda känts precis lika bra och likadana så hade jag alltid gått på de billigaste 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:22Strunta i testresultaten, de betyder ingenting på individbasis.
Om dina Kayano känns smala, speciellt runt hälen, så kan du få stora problem med dem framöver. Det är ett känt Asicsproblem och en kompromiss eftersom många löpare vill ha bra stöd där. Det
Strunta i testresultaten, de betyder ingenting på individbasis.
Om dina Kayano känns smala, speciellt runt hälen, så kan du få stora problem med dem framöver. Det är ett känt Asicsproblem och en kompromiss eftersom många löpare vill ha bra stöd där. Det