Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNike eller Asics?
You need to log in to create posts and topics.

Den pressade jag ner i spenatsoppan till lunch. Jag har även tagit min dagliga stora kopp te med honung. 🙂 Alla husmorstips är genomförda.Tror jag.

Du kan räkna med mig MoA!

Ta ett par lugna pass och känn in läget om det bara är en veckas krasslighet. Sen tar du vid där du slutade i träningsprogrammet.

MoA, och alla andra för den delen, titta er omkring. Ser alla människor likadana ut? Har de samma träningsbakgrund? Har de alla samma fysiska och sociala förutsättningar? Drabbas de av sjukdomar och skador precis samtidigt?. Är de ens samma kön, ålder och

Snart säger du väl att 220-åldern inte är min maxpuls heller???

Nä, bra skrivet Micke!

Hmmm alltså. Jag som älskar att trava på långt o länge (bara uppe i 80 min ännu) o har maran som mål kan skippa intervallträning, backar, fartlek, tröskelträning, koordinationslopp o allt annat o bara mata på med längd?
Hur får jag då upp flåset tänker ja

Färdiga scheman är främst gjorda av folk som vill tjäna pengar.

För att bli bättre behöver du svettas och lära dig förstå att plåga och smärta är en del av löpningen. För att kunna hantera det behöver du skaffa en erfarenhetsgrund. Den får du genom att

Det vore bra om det var så enkelt. Men jag testat flera ggr att köra på känn och resultatet blev sjukgymnastik, crosstrainer och vila. Jag är helt enkelt inte så duktig på känn och vågar mig inte på en vända till. Och peppar peppar så har detta funkat för

Nu vet jag hur det känns när skor sitter helt rätt.. Asics fick flytta hem till butiken och Nike står nu i hallen och förgyller mitt liv. Ack vad sköna!