Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 14:07Nja, fötterna har jag inga problem med.. det är knäna som sagt upp sig. Därav tvånget om nya skor. Helst skulle jag fortsätta i mina gamla insprungna, sköna, mjuka skor. Jag är otroligt känslig vid fötterna och får lätt blåsor på, under och mellan tårna o
Nja, fötterna har jag inga problem med.. det är knäna som sagt upp sig. Därav tvånget om nya skor. Helst skulle jag fortsätta i mina gamla insprungna, sköna, mjuka skor. Jag är otroligt känslig vid fötterna och får lätt blåsor på, under och mellan tårna o
Quote from Jonny Persson on 22 May 2012, 14:22Ja eller XXL som har ett betydligt större utbud än Igor och som konsekvent ligger några hundralappar under Löplabbet i pris. Jag brukar sällan eller aldrig betala mer än tusenlappen för en sko. De tre par jag har köpt i år har totalt kostat mig 2100 krono
Ja eller XXL som har ett betydligt större utbud än Igor och som konsekvent ligger några hundralappar under Löplabbet i pris. Jag brukar sällan eller aldrig betala mer än tusenlappen för en sko. De tre par jag har köpt i år har totalt kostat mig 2100 krono
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 15:11Men.. okej. Igor har jag nu hittat (tydligen 2 min promenad från jobbet). Får hunden hänga med in så blir det en sväng förbi där idag.
XXL, är det också en Sthlmsbutik? googlar mig fram lite..
Finns inte risken att skorna är gamla (gummit torrt) när de
Men.. okej. Igor har jag nu hittat (tydligen 2 min promenad från jobbet). Får hunden hänga med in så blir det en sväng förbi där idag.
XXL, är det också en Sthlmsbutik? googlar mig fram lite..
Finns inte risken att skorna är gamla (gummit torrt) när de
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2012, 15:56XXL ligger vid Bromma Flygplats!
XXL ligger vid Bromma Flygplats!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:05Moa, "Jag är otroligt känslig vid fötterna och får lätt blåsor på, under och mellan tårna och under fotblad samt sidorna av fotbladet."
Är det inte att ha problem med fötterna?
Moa, "Jag är otroligt känslig vid fötterna och får lätt blåsor på, under och mellan tårna och under fotblad samt sidorna av fotbladet."
Är det inte att ha problem med fötterna?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:13Ja, det är att ha problem med fötterna när jag inte har de perfekta skorna. 🙂
De där välslitna Niken jag har rantat runt med i 3,5 år har inte skavt nånstans.
Blåsor är ju inte "farligt" det gör bara ont som f-n. Problem med fötterna tänker jag att de
Ja, det är att ha problem med fötterna när jag inte har de perfekta skorna. 🙂
De där välslitna Niken jag har rantat runt med i 3,5 år har inte skavt nånstans.
Blåsor är ju inte "farligt" det gör bara ont som f-n. Problem med fötterna tänker jag att de
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 18:51Såg att Nike var 200 kr billigare på xxl. Blir nog shopping där nästa gång. 🙂
Såg att Nike var 200 kr billigare på xxl. Blir nog shopping där nästa gång. 🙂
Quote from Jonny Persson on 22 May 2012, 19:02Missa inte den trevliga butiken i Arninge då. Där brukar jag ta över försäljningsjobbet från personalen när jag är där. 🙂 Det finns många vilsna själar som behöver räddning.
Missa inte den trevliga butiken i Arninge då. Där brukar jag ta över försäljningsjobbet från personalen när jag är där. 🙂 Det finns många vilsna själar som behöver räddning.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:16Då kan jag räkna med dig när jag åker dit? Ser du en förvirrad skånsk tjej som tittar på alla rosa skor, då är det jag.
Jag är bra på mycket annat, men här är jag nybörjare. Vilket är ganska skönt, då kan man ställa konstiga frågor, göra nybörjarfel o ha
Då kan jag räkna med dig när jag åker dit? Ser du en förvirrad skånsk tjej som tittar på alla rosa skor, då är det jag.
Jag är bra på mycket annat, men här är jag nybörjare. Vilket är ganska skönt, då kan man ställa konstiga frågor, göra nybörjarfel o ha
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2012, 19:18Glöm inte vitlöken!
Glöm inte vitlöken!