Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 14:43Snygg sammanfattning Frida. Tack för den.
Jag har lovat min dotter att jag skall göra ett seriöst försök att sluta snusa innan hon börjar skolan. Nu är det ju bara 1år kvar och jag är faktiskt lite laddad för att sluta. Eftersom jag förpestade min omgivn
Snygg sammanfattning Frida. Tack för den.
Jag har lovat min dotter att jag skall göra ett seriöst försök att sluta snusa innan hon börjar skolan. Nu är det ju bara 1år kvar och jag är faktiskt lite laddad för att sluta. Eftersom jag förpestade min omgivn
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 14:53G-man. Champix är toppen. Har/hade snusat 1 1/2 dosa om dagen i 25 år och provade champix. Har inte sen snusstopet den 24/1 tagit en enda snus. Suget försvinner en vecka efter du börjat knapra pillren. Kruxet är att efter ca tre månader då du slutat med c
G-man. Champix är toppen. Har/hade snusat 1 1/2 dosa om dagen i 25 år och provade champix. Har inte sen snusstopet den 24/1 tagit en enda snus. Suget försvinner en vecka efter du börjat knapra pillren. Kruxet är att efter ca tre månader då du slutat med c
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 15:05Tack Micke. Det verkar onekligen bra. Lutar åt att jag testar det efter maran i oktober..
Tack Micke. Det verkar onekligen bra. Lutar åt att jag testar det efter maran i oktober..
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 15:08Gör det! Men läs inte om biverkningarna på bipacksedeln, lätt att man hittar på dåliga ursäkter efter det...;)
Gör det! Men läs inte om biverkningarna på bipacksedeln, lätt att man hittar på dåliga ursäkter efter det...;)
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 15:15På grund av
http://www.tobaksfri.se/index.asp?page=1
började jag med:
http://www.nicofree.se/index.asp
när min dotter började högstadiet.
Lite fusk kanske, men jag är onekligen tobaksfri. Jag hade inga som helst problem med att sluta. Det kan ju var
På grund av
http://www.tobaksfri.se/index.asp?page=1
började jag med:
http://www.nicofree.se/index.asp
när min dotter började högstadiet.
Lite fusk kanske, men jag är onekligen tobaksfri. Jag hade inga som helst problem med att sluta. Det kan ju var
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 15:16Ja, det såg ju inte så roligt ut! Den tänker jag inte läsa...
Ja, det såg ju inte så roligt ut! Den tänker jag inte läsa...
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 16:59Nikotinet i sig ger en viss höjning av pulsen och då sjunker kapaciteten.
Nikotinet i sig ger en viss höjning av pulsen och då sjunker kapaciteten.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 17:14Jag rökte 30 cigaretter om dagen.
Pers. marathon 3:08:12.
Slutade röka 84.08.14 och har ej börjat om.Nytt pers. 3:07:43.
29 sekunder.
De som visste lovade mig minst 15 minuter.Påpekande.
Tror att de, som tränar mycket ( 7 timmar i veckan eller mer )
Jag rökte 30 cigaretter om dagen.
Pers. marathon 3:08:12.
Slutade röka 84.08.14 och har ej börjat om.
Nytt pers. 3:07:43.
29 sekunder.
De som visste lovade mig minst 15 minuter.
Påpekande.
Tror att de, som tränar mycket ( 7 timmar i veckan eller mer )
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:26Jag har varit rökfri i 2 månader nu och skillnaden i spåret är enorm!! Jag rökte 1 till 1,5 ask om dagen! vad det gäller champix så ska man vara lite observant på vissa biverkningar och avbryta om det inte känns bra.Själv tror jag allt sitter i huvudet
Jag har varit rökfri i 2 månader nu och skillnaden i spåret är enorm!! Jag rökte 1 till 1,5 ask om dagen! vad det gäller champix så ska man vara lite observant på vissa biverkningar och avbryta om det inte känns bra.Själv tror jag allt sitter i huvudet
Quote from paceUP! on 8 September 2010, 20:29att rökning påverkar behöver man ju inte direkt vara någon raketforskare för att förstå, röken förstör lungorna och drar ned syreupptagningsförmågan rejält, å de e ju lite den vi vill förbättra när vi springer 🙂
men vad just nikotinet i sig gör verkar b
att rökning påverkar behöver man ju inte direkt vara någon raketforskare för att förstå, röken förstör lungorna och drar ned syreupptagningsförmågan rejält, å de e ju lite den vi vill förbättra när vi springer 🙂
men vad just nikotinet i sig gör verkar b