Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSoffpotatisarnaNu är vi på gång!
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Nu är gruppen startad! Bara att skriva ett peppande inlägg!!

Jaha kära soffpotatisar vad blir det för träning i dag??
På Torsdag blir det i alla fall en cykeltur upp på stan o ta en öl eller två, jag hoppas alla potatisar orkar ta sig dit!!

Ja cykel till stan imorgon kommer verkligen att ta på en krafter inte säkert att man orkar ta en öl.. 😉 nej de ska bli kul och idag blir de nog inge träning kanske en kort promenad mer vill nog inte min fot..

ta de lugnt och tänkt på vad som kan hända

Hallå alla! Nu har jag lagt in en utmaning åt er! Något riktigt att bita i!!! Gruppen ska gemensamt hoppa hopprep 1500 minuter före den 1juli!! Utmaningen börjar i dag den 21 Mars!
Så nu är det bara att inhandla ett hopprep och börja hoppa!!!

Nu har jag till och med förstått hur man gör för att få visaren på vårat gruppmål att röra sig! man går helt enkel in på sin träning och klickar in att man hoppat hopprep och då rör sig mätaren automatiskt för alla som har angett att dom är medlemmar i vå

Ser att ordförande har startat detta forum med ett oseriöst inlägg om öldrickning. Bra gjort, öl är till för att drickas 😀

Jaha, soffpotatisar in action, är det meningen att vi ska hoppa så länge... ojoj!!! Jaja, jag är inte den som e den, tänker hoppa

va, fan.. är det ingen som har börjat hoppa än.. hmm undrar om man ska göra premiärhoppet. typ som första spadtaget.. ska bara fixar nån som fottar 😉

Ja då jag har registreat dennis, sofi, ami (som sofie skriver c-uppsatsen med) och även tro det eller ej tony. Vi behöver nog jaga på några fler om vårat hoppreps mål ska uppfyllas1 Men jag funderar oxå på att ta ett premiär hopp i dag, har föresten lagat

om du tittar på medlemmar så kan du se att vi har skrapat i hop hela 6 medlemmar inte dåligt!

sådär ja, då har jag gjort första passet på hopprep! Det är jobbigare än vad man tror! Det är lite svårt med tekniken! Jag prövade först jämfota hopp (jobbigt!!) sen varanat ben hopp, ett tag hoppade jag lite på ena benet för att vila det andra, men det g