Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 10:45jag skulle verkligen behöva ha tips på hur man bättrar på sin kondis på bästa sätt...någon??
jag skulle verkligen behöva ha tips på hur man bättrar på sin kondis på bästa sätt...någon??
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 15:18Blir det nån mer fotboll??
Fan va du tränar MIllan, impad 😀 hmm bättre kondis.. pappas jobbarkompis sprang upp för Ånnabådabacken med nått däck efter sig.. kondis lär man ju få. Antagligen får man sängplats på psyk också.. Mitt bästa tips =o)
Blir det nån mer fotboll??
Fan va du tränar MIllan, impad 😀 hmm bättre kondis.. pappas jobbarkompis sprang upp för Ånnabådabacken med nått däck efter sig.. kondis lär man ju få. Antagligen får man sängplats på psyk också.. Mitt bästa tips =o)
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 22:35Hej å hå!!
Imorgon, torsdag, klockan 6 blir det fotboll igen!! Kom å fyll laget vettja!
Hej å hå!!
Imorgon, torsdag, klockan 6 blir det fotboll igen!! Kom å fyll laget vettja!
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 23:27fan va synd, såg inte förrens nu 🙁 Bestämmde ni någon mer tid? Är sugen på att jaga lite boll...
fan va synd, såg inte förrens nu 🙁 Bestämmde ni någon mer tid? Är sugen på att jaga lite boll...
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 13:29Stand up i kväll, ni kommer med va?
Stand up i kväll, ni kommer med va?
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 16:00Hej alla! (tittar mig omkring... det är visst bara sanna här...) Kanske är det någon som är sugen på att ta en cykel tur någon dag?? Någon fin sväng och så kan vi stanna vid ngt fik om ni vill???
Hej alla! (tittar mig omkring... det är visst bara sanna här...) Kanske är det någon som är sugen på att ta en cykel tur någon dag?? Någon fin sväng och så kan vi stanna vid ngt fik om ni vill???
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 20:40Jag tar bilen till fiket så ses vi där 😀
Jag tar bilen till fiket så ses vi där 😀
Quote from Funbeat user on 6 June 2007, 12:58Hej! Hur går det med träningen för alla?? Känns som ni håller på at tappa formen! Jag tänkte att ni kanske är sugna på att cykla hemfjärden runt på fredag eftermiddag, vad säger ni om det? Jag har en cykel som jag kan låna ut! Det är ca 4 mil och vi kan t
Hej! Hur går det med träningen för alla?? Känns som ni håller på at tappa formen! Jag tänkte att ni kanske är sugna på att cykla hemfjärden runt på fredag eftermiddag, vad säger ni om det? Jag har en cykel som jag kan låna ut! Det är ca 4 mil och vi kan t
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 22:40haha hemfjärdenrunt, tar du vägen förbi Götlunda eller? du får nog ta bort bloggen om hemfjärdenrunt om någon ska hänga på....jag hänger på i vår sen när snön har smällt och vårkänslorna sprudlar... :0)
är det nån kvar här inne?????
haha hemfjärdenrunt, tar du vägen förbi Götlunda eller? du får nog ta bort bloggen om hemfjärdenrunt om någon ska hänga på....jag hänger på i vår sen när snön har smällt och vårkänslorna sprudlar... :0)
är det nån kvar här inne?????