Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 19:18Jaha, då var den stora dagen kommen... Tog min äggklocka och mitt hopprep och gick upp på solterrassen...
Ställde klockan på en kvart o hoppade o hoppade o hoppade... det var garanterat den längsta kvarten i mitt liv. Den som uppfann hopprepet måste ju
Jaha, då var den stora dagen kommen... Tog min äggklocka och mitt hopprep och gick upp på solterrassen...
Ställde klockan på en kvart o hoppade o hoppade o hoppade... det var garanterat den längsta kvarten i mitt liv. Den som uppfann hopprepet måste ju
Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 22:06Bra Sanna! Bra!!! Men vad hände med öl drickandet???? Du har väl inte gått i från soffpotatis till sportpotatis??? Men det är bra att du hoppar! Visst är det lite lurigt med tekniken??
Solterassen föresten?? Du siktar alltså på att det ska bli officiellt
Bra Sanna! Bra!!! Men vad hände med öl drickandet???? Du har väl inte gått i från soffpotatis till sportpotatis??? Men det är bra att du hoppar! Visst är det lite lurigt med tekniken??
Solterassen föresten?? Du siktar alltså på att det ska bli officiellt
Quote from Funbeat user on 22 March 2007, 23:33nä, men ingen ser mig ju där, det som e det fina...
Nu drar jag till göteborg o glömmer allt som har med träning att göra ...
ska löpa efter "goa gubbar" i stället för i spåret (#)
nä, men ingen ser mig ju där, det som e det fina...
Nu drar jag till göteborg o glömmer allt som har med träning att göra ...
ska löpa efter "goa gubbar" i stället för i spåret (#)
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 19:08I helgen har det inte blivit något hoppande alls.... Måste skärpa oss nu!! Jag lovar i alla fall att hopp 15 minuter i morgon, någon mer????
I helgen har det inte blivit något hoppande alls.... Måste skärpa oss nu!! Jag lovar i alla fall att hopp 15 minuter i morgon, någon mer????
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 22:05Hej alla potatisar!! Jag känner mig lite krasslig i halsen men tänkte endå höra hur många som hänger på ett löppass på tisdag? KLockan 17:30 kanske uppe vid ljungstugan??
Hej alla potatisar!! Jag känner mig lite krasslig i halsen men tänkte endå höra hur många som hänger på ett löppass på tisdag? KLockan 17:30 kanske uppe vid ljungstugan??
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 14:07Jag och den lurviga kommer... (#)
Jag och den lurviga kommer... (#)
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 14:52Kanske ska vi dra i gång någon löpnings utmaning?! vad sägs om 6 mil fram till 1 juni?? Det borde ju vara ett realistiskt mål om vi räknar med de som springer på löpband??
Föresten vad händer om vi klarar hoppreps utmaningen? Någon morot måste vi väl ha?
Kanske ska vi dra i gång någon löpnings utmaning?! vad sägs om 6 mil fram till 1 juni?? Det borde ju vara ett realistiskt mål om vi räknar med de som springer på löpband??
Föresten vad händer om vi klarar hoppreps utmaningen? Någon morot måste vi väl ha?
Quote from Funbeat user on 27 March 2007, 00:06hehe försökte ju med tony och mats men dom sprang ju så fort 😉 lättare på krogen då behöver man inte löpa så fort för att haffa nån...
ja, hopprepsutmaningen.. enligt de uppgifter jag har så har fröken åvall enbart hoppat en gång.. blir snart starffupp
hehe försökte ju med tony och mats men dom sprang ju så fort 😉 lättare på krogen då behöver man inte löpa så fort för att haffa nån...
ja, hopprepsutmaningen.. enligt de uppgifter jag har så har fröken åvall enbart hoppat en gång.. blir snart starffupp
Quote from Funbeat user on 27 March 2007, 20:24hej! Nu har jag lag till en ny utmaning! Löpning 1600 minuter innan första juni. Jag tänkte först ta sträcka men ibland är det ju svårt att veta hur lång man springer, så minuter blir nog lättare, all sorts löpning ingår inklusive löpband!
hej! Nu har jag lag till en ny utmaning! Löpning 1600 minuter innan första juni. Jag tänkte först ta sträcka men ibland är det ju svårt att veta hur lång man springer, så minuter blir nog lättare, all sorts löpning ingår inklusive löpband!
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 00:13även löpning efter "hund som jagar katt" eller löpning efter killar (H)
även löpning efter "hund som jagar katt" eller löpning efter killar (H)