Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSoffpotatisarnaNu är vi på gång!
You need to log in to create posts and topics.

Nja, alltså jag tyckte det skulle bli lite sport... löpning efter killar... då kammar ju in de där 1600 minuterna inom några helger

haha, pikarna haglar fint här... Men du kanske har rätt, blir för enkelt 😉

Nu har även våran vän jenny reggat sig här! jag ser nu med spänning fram emot den kommande jonglerings utmaningen som hon med största säkerhet kommer att starta upp!!!

JUlia har reggat sig, millan lägger du till henne..??

Hej! Det här är ett recept på protein bars om det är någon som är intresserad! jag håller på just nu och har kommit till det stadiumet att jag väntar på att dom ska stelna i kylen! Dom verkar väldigt söta, jag har smakat på degen och det är nog bäst att b

Tyvärr så blir det ingen armhävnings och situps utmanig det går nämligen inte att få in antal reps vilket ju måste vara en förutsättnig... det är ju ganska ointressant att veta hur många minuter man hålls... kanske någon annan utmaning?

som vanligt är det du och jag som håller låda millan... konstigt..

I morgon glömmer vi det här med träningen en stund va...? då äter vi flottig mat och dricker osunda drycker, men det är väl det som är livet antar jag?!

vilken träning... ??? Håller med dig, bakar tårta för fullt här. KOmmer att bli en bra kväll 🙂

Efter en sliten söndag kommer en pigg måndag! Fotboll i kväll kl sex alla soffpotatisar! Så hasa er ur sofforna nu och häng på, jag kan inte heller spela fotboll så det är ingen ursäkt! Snart är det dax för bränboll vad sägs om grillning och brännboll??