Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 16:11Nuvarande inläggs statestik....
Kamilla har skickat in 22 inlägg
sanna har skickat in 16 inlägg (eller var det 17?? minns ej)
sofie har skickat in 1 inlägg
men sen är det lite konstigt... det är ingen mer som har skickat in något inlägg.... inte und
Nuvarande inläggs statestik....
Kamilla har skickat in 22 inlägg
sanna har skickat in 16 inlägg (eller var det 17?? minns ej)
sofie har skickat in 1 inlägg
men sen är det lite konstigt... det är ingen mer som har skickat in något inlägg.... inte und
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 19:44Grattis GRAttis millan!!!! den stora dagen är kommen, millan hela 24 år 🙂
Fotboll låter skit skoj. Jag är med nästa gång. Synd att jag hade praktik igår..
Grattis GRAttis millan!!!! den stora dagen är kommen, millan hela 24 år 🙂
Fotboll låter skit skoj. Jag är med nästa gång. Synd att jag hade praktik igår..
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 23:17kanske är dags att skriva nåt här....vad ni är duktiga med träningen, själv så ställer jag mig bakom gruppens namn, soffpotatis!
Alltså, imorgon hoppas jag att få se er lira fotboll!!! klockan 6 hoppas vi på ett nytt försök med lite spelande, inga sura
kanske är dags att skriva nåt här....vad ni är duktiga med träningen, själv så ställer jag mig bakom gruppens namn, soffpotatis!
Alltså, imorgon hoppas jag att få se er lira fotboll!!! klockan 6 hoppas vi på ett nytt försök med lite spelande, inga sura
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 11:37Hej hej!
Nu får jag försöka dra upp min skriv statestik lite granna.
Brännboll låter väldigt roligt, det var länge sedan. Men fotboll gillar jag verkligen inte men ni får ha det så roligt, jag och jossefina sa att vi kanske kan vara hejarklack eller domma
Hej hej!
Nu får jag försöka dra upp min skriv statestik lite granna.
Brännboll låter väldigt roligt, det var länge sedan. Men fotboll gillar jag verkligen inte men ni får ha det så roligt, jag och jossefina sa att vi kanske kan vara hejarklack eller domma
Quote from Funbeat user on 30 April 2007, 12:08Nu tror jag allt att vi har nått 25% av hopprepsmålet! Men vi måste verkligen ta oss i kragen nu! Det är bara ett fåtal dom hoppar! Jag kännde mig skylldig till att inte hoppa så mkt så jag har nu tagit efter Sanna och lagt till som personigt mål att hopp
Nu tror jag allt att vi har nått 25% av hopprepsmålet! Men vi måste verkligen ta oss i kragen nu! Det är bara ett fåtal dom hoppar! Jag kännde mig skylldig till att inte hoppa så mkt så jag har nu tagit efter Sanna och lagt till som personigt mål att hopp
Quote from Funbeat user on 30 April 2007, 12:24Nu är jag sur.... jag har gått med i vätternrundangruppen och det är väldigt konstigt det är massa medlemmar där och JAG ligger tredje sist på deras topplista..... är det någe fel måntro??? I våran grupp slåss ju Sanna och jag om första platsen vilken vi
Nu är jag sur.... jag har gått med i vätternrundangruppen och det är väldigt konstigt det är massa medlemmar där och JAG ligger tredje sist på deras topplista..... är det någe fel måntro??? I våran grupp slåss ju Sanna och jag om första platsen vilken vi
Quote from Funbeat user on 1 May 2007, 16:32Bra att du hoppar på millan 😉 Bra för grannsämjan..
nån mer som ska med o springa i kväll?? kl 18.00????
Bra att du hoppar på millan 😉 Bra för grannsämjan..
nån mer som ska med o springa i kväll?? kl 18.00????
Quote from Funbeat user on 2 May 2007, 23:29Fotboll på torsdag kl 18.00, häng på kommer att bli skoj =)
Fotboll på torsdag kl 18.00, häng på kommer att bli skoj =)
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 14:30ja det blir kanon!
ja det blir kanon!
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 22:28Mycket kul med fotboll =)
på onsdag är det dags igen, ni kommer va???
Mycket kul med fotboll =)
på onsdag är det dags igen, ni kommer va???