Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

Håkan, tror bara du träffat fel flickor.. det är ju skitkul att "ragga" på nån 😉

taktik? Komplimanger- snygg tatuering.. Vilka vita fina tänder du har.. osv osv,, Bara att börja snacka..

Jag blev utmanad att spela ett spel som gjorde att jag blev tvungen att lära mig att bryta isen. Inom en vecka skulle jag skaffa 2 telefonnummer från helt främmande personer per dag.

DET lär en att bryta isen rätt rejält. I alla fall om man är lite tävl

eniro

Malene sa "Ja, jag skriver mail."
Det har jag inte märkt.

Anna. Shit va härligt snygg du är.

Jepp. Jag finns på Eniro 🙂

Slå det om ni kan tjejer. Tre kontaktförsök på ett inlägg (H) *minst*

Jag är öppen för förslag 😉 och om ingen av er hör av sig nu så får jag helt enkelt anta att jag är grymt ful, förståndshandikappad och korkad 😉

😀

Malene,
du är undantaget som bekräftar regeln. Me like *nudge-nudge* (H:)

En näraliggande sak skulle jag vilja ta upp här.

Jag känner ibland en stark impuls att ge en tjej en komplimang. Det kan vara för att jag tycker att hon har snygga glasögon, en fint matchande klädsel, har gjort nåt riktigt bra eller har snyggt vältränade

Rasmus - Kan hålla med om att det känns lite jobbigt.. liksom lite sliskigt sådär.. men jag tror faktiskt de flesta bara uppskattar det. Tror dock att det ofta kan tolkas som du säger dock.. så om de tycker att man är helt ointressant kan jag tänka mig at

Det är nog bara att komplimanga på! Personligen i alla fall så blir jag bara glad om någon gjorde en sån "ansträngning" för att tala om att man gjort något bra, eller lyckats se alldeles väldigt ovanligt bra ut just den dagen. Om det är till tjejen i kass

Man klagar på inslagningen efter komplimangen.