Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

Enda gången jag varit på dejt var det tjejen som bjöd ut mig.

har verkligen inte ngt imot att en tjeja visar vad hon tycker, bara kul med uppskattning........ me like t+.
tjejor som vet vad de vill o ändå är ödmjuka o har humor thats the grej

jag började prata med allt och alla när jag gick på krogen 4ggr/veckan 😛 Så det är applicerbart lite överallt!

@ Håkan mfl

Då får man ju helt enkelt tro på att det är så som ni säger, att initiativ uppskattas!

Sen kan man ju vända på det ett varv till, om killen nu inte fixar ett initiativ utan man måste spela spel (oavsett vart i förhållanderaketen vi nu befinn

Lite subtila signaler räcker Åsa.

ÅSa,
absolut, initiativ uppskattas alltid! Även om man kan bli paff och mest sitta och glo med halvöppen mun ifall en söt tjej faktiskt skulle komma fram och prata med en 😀

Så, Åsa, lova att inte bli putt och tro att killarna är avoga om de bara sitter

LOL min browser spelar trick med mig... 🙁 Håkan fick precis Malenes bild 🙁

Sån jävla röra allt sånt skit egentligen.

All jävla shit måste stämma timing osv osv. Sen får man oftast bara en chans och det är riktigt surt.

Önskar att vi var tillbaks på apstadiet, han som slår sig hårdast på bröstet får brudarna. (Nej jag har in

Skrattar...för det första så letar jag inte, livet unkar inte så. Toro inte på att leta efter kärleken...snarare på att leva ett bra liv och plötsligt ittar man någon man inte visste att man saknat...som bara står, sitter, springer, cyklar, dansar eller n

Jag instämmer med den lönnfete rockern.Eller kanske inte så långt som att plocka fram klubban och släpa hem offret i håret 🙂 För egen del så fattar jag ialla fall inte de subtila signalerna, eftersom jag är dansare som jag är och har avsevärt mkt. fler