Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

Jannika: Vad skall man göra om man inte respekterar sin mamma då? Ljuga, det kan man ju inte göra? Iofs har jag dragit en vit lögn för en flicka en gång.. men en väldigt harmlös sådan.

Lena: Jag önskar att jag kunde tro på dig.. men jag tycker att jag

Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor

..och jag är undantaget som bekräftar regeln 😉

Håkan...du har rätt....ja initiativ och mod saknas rakt av hos det motsatta könet...i varje fall i denna frågan!

Carina,
var det där ett förslag 😉

"den Kanadensiska raggningstekniken"?
Vad har jag nu missat?

För övrigt delar jag inte alls din erfarenhet. Tjejer kan visst ta första initiativet men jag tror att dom gör det först när dom tror att dom måste. Antingen för att dom blivit övertygade om at

Jonas det måste vara roligare att välja än att bli vald...det är ju det som är grunden i drivkraften....

Njah jag får nog återkomma om det Håkan, jag håller på å polerar diskbänken hemma... Däremot är det väldigt intressant det du skriver för jag har nog dubbelt så många kill- som tjejkompisar (ja inget horisontellt alltså, utan kompisar!) å det undrar jag o

Men Magnus, om du tycker det så borde du inte ha något problem med att du får välja. Men jag uppfattar det som om Håkan har det.

Och jag delar inte din uppfattning.

Jonas,
Kanadensiska varianten är som Kanade spelar hockey;
in med pucken i anfallszon, tryck på med hela laget. Antingen går pucken i mål eller så blir du utvisad (H)
EDIT: överraskande skott från snäva vinklar glömde jag visst...

Frågan är vad som är hö