Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNu får
You need to log in to create posts and topics.

@ Åsa V: Om du lyckas lista ut reglerna för personkemi får du gärna dela med dig av denna livskunskap...för jag begriper mig inte heller på den (#)
Ändå är den liksom viktigare än allt annat...utseende, fräcka raggnings-repliker, gemensamma intressen osv

Absolut, jag lovar att återkomma om jag på något sätt klurar ut formeln för personkemi 🙂

Ang det där med liknande intressen så vet jag iaf att exakt samma är en extremt dålig kombination, tjusningen att vara med någon annan är ju att det är just en anna

Vill ha och vill ha...

Blir ni verkligen förälskade i så många att ni kan välja bort någon pga. att denne är en soffpotatis eller för den delen, en galen träningsnarkoman?

Egenskaper och utseende är väl inte viktigt när det är RÄTT person om man känner

Klart du ska tro på kärlek......

Men alltså... "kärlek" är väl ingen mystisk sak som bara drabbar en, utan det finns ju orsaker till att man blir kär i vissa och inte i andra. Och dessa orsaker kan man med lite självrannsakan och hårt arbete (och alla funbeatare är väl commited to hard w

Klart man ska tro på kärlek - annars vore väl livet rätt trist... Plötsligt en dag så dyker det upp någon som är helt fel enligt "planen", men är helt rätt ändå.

Lite romantiker är jag nog allt jag också, fast med barn i bilden, så är det svårt att inte

Om inte annat så kan man ju göra som min morsa, om man är rädd att falla tillbaka till "samma mönster" om man blir ihop med "den typen av person" igen...
Hon blev tillsammans med sitt ex igen, efter några år, han hade inte förändrats något alls. De bor i

Peter - Jävligt bra fråga du... tror det varierar från tjej till tjej, fast de flesta kvinnor är vansinniga. Många är naiva också och tror på kärlek vid första ögonkastet osv.. hur kan man egentligen bli kär i nån man inte känner?
Då är det bara nån sl

Ge och ta är väl trevligt? Inte bara ni som ska få guldtips här inte!

Vad tusan!

En kvinna som tror på att ge?

Nej, jag är inte alls bitter... 😉