Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 10:56Jag är lika skeptisk till lopp som måste tala om hur jäkla tuffa dom är som jag är till butiker i Sverige som kallar sin löpskoavdelning för "Running" och till gymkedjor som sätter jättetuffa engelska beteckningar på ett vanligt gympa- eller cirkelpass -
Jag är lika skeptisk till lopp som måste tala om hur jäkla tuffa dom är som jag är till butiker i Sverige som kallar sin löpskoavdelning för "Running" och till gymkedjor som sätter jättetuffa engelska beteckningar på ett vanligt gympa- eller cirkelpass -
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 11:12Verkar kul, men fy vilken prislapp! Det där går bort för mej, oavsett vad jag själv har råd med.
Annars är det väl OK att marknadsföra sej som tuff, bara det stämmer med verkligheten?
Verkar kul, men fy vilken prislapp! Det där går bort för mej, oavsett vad jag själv har råd med.
Annars är det väl OK att marknadsföra sej som tuff, bara det stämmer med verkligheten?
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 11:24Jag lägger inte ner någon energi alls på att störa mig på någonting faktiskt. Det tjänar liksom ingenting till. Focus on the positive är min melodi:-)
Jag älskar lopp och jag älskar att träna så blir bara glad, håller dock med om prislappen.
Men det kost
Jag lägger inte ner någon energi alls på att störa mig på någonting faktiskt. Det tjänar liksom ingenting till. Focus on the positive är min melodi:-)
Jag älskar lopp och jag älskar att träna så blir bara glad, håller dock med om prislappen.
Men det kost
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 11:31Jag tycker att det låter jätteroligt, de har vad jag förstår fått sin inspiration från Tough guy/Tough mudder. Det jag undrar över är om det okej att gå förbi vissa hinder, och då givetvis inte göra något anspråk på placering. Vet att man kan göra detta å
Jag tycker att det låter jätteroligt, de har vad jag förstår fått sin inspiration från Tough guy/Tough mudder. Det jag undrar över är om det okej att gå förbi vissa hinder, och då givetvis inte göra något anspråk på placering. Vet att man kan göra detta å
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 11:38Ja Emelie, det var ju helt sjukt!
"Hjärtsjuka undanbedes springa pga elstängsel"...OMG!!
Ja Emelie, det var ju helt sjukt!
"Hjärtsjuka undanbedes springa pga elstängsel"...OMG!!
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 12:19Det står någonstans på sidan att tidtagning är sekundärt och att man tex kan gå förbi tunnlarna om man har cellskräck. Så man kan säkert skippa elen om man vill.
Det står någonstans på sidan att tidtagning är sekundärt och att man tex kan gå förbi tunnlarna om man har cellskräck. Så man kan säkert skippa elen om man vill.
Quote from Jonny Persson on 17 November 2012, 14:27"Det står någonstans på sidan att tidtagning är sekundärt och att man tex kan gå förbi tunnlarna om man har cellskräck. Så man kan säkert skippa elen om man vill. "
Hamnar man i kategorin "Not so tough viking" då?
Och som svar på TS fråga, nej det är in
"Det står någonstans på sidan att tidtagning är sekundärt och att man tex kan gå förbi tunnlarna om man har cellskräck. Så man kan säkert skippa elen om man vill. "
Hamnar man i kategorin "Not so tough viking" då?
Och som svar på TS fråga, nej det är in
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 15:53Ännu ett lopp som profiterar på löparboomen enbart för att tjäna pengar. Håhåjaja..
Ännu ett lopp som profiterar på löparboomen enbart för att tjäna pengar. Håhåjaja..
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 16:11Vem är huvudman, alltså arrangör, av det här loppet? Jag kan bara spåra det till ett (nystartat?) bolag, "Le Pacte AB"
Vem är huvudman, alltså arrangör, av det här loppet? Jag kan bara spåra det till ett (nystartat?) bolag, "Le Pacte AB"