Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 15:48Det är sånt här som händer när navigatören somnar under ett AR... dvs. "been there, done that, it was an accident". Nej jag kommer inte köra.
Det är sånt här som händer när navigatören somnar under ett AR... dvs. "been there, done that, it was an accident". Nej jag kommer inte köra.
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 16:00Sikket PR jippo, bara rulla sig i geggdiket under elstängslet till kohagen om man gillar det...och det är gratis
Sikket PR jippo, bara rulla sig i geggdiket under elstängslet till kohagen om man gillar det...och det är gratis
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 16:06Rekommenderar detta! Pannlampskvällarna på Bögs Gård.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1105903&PageNumber=6Lera, elstängsel, dessutom mörker, kanske en tjur i hagen, osv...
Rekommenderar detta! Pannlampskvällarna på Bögs Gård.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1105903&PageNumber=6
Lera, elstängsel, dessutom mörker, kanske en tjur i hagen, osv...
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 16:52Får man en ball deltagarmedalj med den där Vikingaloggan är det värt det!
Får man en ball deltagarmedalj med den där Vikingaloggan är det värt det!
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 23:01Borde väl få en vikingahjälm istället för medalj?
Väldigt mycket jippo är det ju, vet inte om man ska klassa det som löptävling direkt, hinderbana kanske? Men det kan ju vara kul för det 🙂
Borde väl få en vikingahjälm istället för medalj?
Väldigt mycket jippo är det ju, vet inte om man ska klassa det som löptävling direkt, hinderbana kanske? Men det kan ju vara kul för det 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 19:48Det beror väl på hur många som lajkar dig på Facebook? Eller som twittrar om din blog...
Det beror väl på hur många som lajkar dig på Facebook? Eller som twittrar om din blog...
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 23:14Självklart ska man vara med. Alla andra är fegisar 🙂
Kul att ha ngt att se fram emotolch träna för. Det kommer nog bli rätt tungt med mycket mjölksyra i en del hinder.
Självklart ska man vara med. Alla andra är fegisar 🙂
Kul att ha ngt att se fram emotolch träna för. Det kommer nog bli rätt tungt med mycket mjölksyra i en del hinder.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 23:57I går sprang jag den vanliga rundan på drygt 10 km jag brukar springa på sommaren. Det är en extremt kuperad runda. Nu hade den dessutom 3 till 4 km pulsning i lössnö, varav minst 1 km "hinderbana" med nedfallna träd var 10:e meter. Tough Viking. Tillåt m
I går sprang jag den vanliga rundan på drygt 10 km jag brukar springa på sommaren. Det är en extremt kuperad runda. Nu hade den dessutom 3 till 4 km pulsning i lössnö, varav minst 1 km "hinderbana" med nedfallna träd var 10:e meter. Tough Viking. Tillåt m
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 12:28Alltså, jag anstränger mig gärna. Men att få stötar av elstaket och riva sig på taggtråd etc har jag svårt att se som någon "utmaning", snarare att man är lite dum i huvudet om man går igång på sånt. Normalt folk brukar akta sig för att göra illa sig, int
Alltså, jag anstränger mig gärna. Men att få stötar av elstaket och riva sig på taggtråd etc har jag svårt att se som någon "utmaning", snarare att man är lite dum i huvudet om man går igång på sånt. Normalt folk brukar akta sig för att göra illa sig, int
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 18:00Att vara jord/skogsbrukare är farligt (och tungt) nog, så där behövs inga utmaningar. Värre då om man jobbar där det föranleder inkallande av krisgrupp om man skär sig på pappret... 😉
Att vara jord/skogsbrukare är farligt (och tungt) nog, så där behövs inga utmaningar. Värre då om man jobbar där det föranleder inkallande av krisgrupp om man skär sig på pappret... 😉