Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 19:45Såna här tävlingar stärker känslan av att löpningen håller på att uppgraderas till ver. 2.0 där det inte längre räcker men att springa snabbt och snyggt. Själv har jag slutat att stanna och tömma ut betongkross som trillar ner i skorna. Det ska man iställ
Såna här tävlingar stärker känslan av att löpningen håller på att uppgraderas till ver. 2.0 där det inte längre räcker men att springa snabbt och snyggt. Själv har jag slutat att stanna och tömma ut betongkross som trillar ner i skorna. Det ska man iställ
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 16:37"Normalt folk brukar akta sig för att göra illa sig, inte gå in för det..."
Vilket lite osökt får mig att tänka på alla löpare i dessa forum som dras med löparknän, gubbvader och allt vad det nu är men måste ut och springa igen...
Många snobbiga, nedlåt
"Normalt folk brukar akta sig för att göra illa sig, inte gå in för det..."
Vilket lite osökt får mig att tänka på alla löpare i dessa forum som dras med löparknän, gubbvader och allt vad det nu är men måste ut och springa igen...
Många snobbiga, nedlåt
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 16:48Kan du inte istället berätta nöjet med att få stötar av elstaket? 🙂
Jag har haft häst i nästan hela mitt liv och (av misstag) fått stötar av elstaket ibland och det är riktigt obehagligt och verkligen inget jag klassar som "en utmaning" utan bara som
Kan du inte istället berätta nöjet med att få stötar av elstaket? 🙂
Jag har haft häst i nästan hela mitt liv och (av misstag) fått stötar av elstaket ibland och det är riktigt obehagligt och verkligen inget jag klassar som "en utmaning" utan bara som
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 18:28Elstängsel är otrevlig smärta, skriver under på det! Ofta men inte alltid går det att rulla eller krypa under elstängslena. Vissa bönder monterar stängslet för nära stenmurar och andra fasta hinder och då blir det betydligt svårare att passera.
Ibland st
Elstängsel är otrevlig smärta, skriver under på det! Ofta men inte alltid går det att rulla eller krypa under elstängslena. Vissa bönder monterar stängslet för nära stenmurar och andra fasta hinder och då blir det betydligt svårare att passera.
Ibland st
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 20:47Jag kan tänka mig ganska många andra värre grejer som folk gör. Det är ett hinder vi talar om, inte att man ska vira in sig i en rulle stängseltråd och slå på strömmen.
Springa marathon är inte heller något som "normala människor" väljer att göra, än mi
Jag kan tänka mig ganska många andra värre grejer som folk gör. Det är ett hinder vi talar om, inte att man ska vira in sig i en rulle stängseltråd och slå på strömmen.
Springa marathon är inte heller något som "normala människor" väljer att göra, än mi
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 23:23Unket i flock? Tänker du på att springa marathon i flock eller att göra en "tuff och galen utmaning" i flock?
Unket i flock? Tänker du på att springa marathon i flock eller att göra en "tuff och galen utmaning" i flock?
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 23:25Sylvia, lite som att göra lumpen menar du?
Sylvia, lite som att göra lumpen menar du?
Quote from Catharina Brattlin on 20 January 2013, 23:39Jag tror att Fredrik menade att dryga sig i flock över dem som vill göra sånt här. Men det är bara min personliga tolkning. 🙂
Ja Magnus, lite så. Jag går f n en UGL-utbildning och jag kan ju bara konstatera att man är inte alltid den man trodde, när ma
Jag tror att Fredrik menade att dryga sig i flock över dem som vill göra sånt här. Men det är bara min personliga tolkning. 🙂
Ja Magnus, lite så. Jag går f n en UGL-utbildning och jag kan ju bara konstatera att man är inte alltid den man trodde, när ma
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 23:48Jag drygar mig gärna över de som vill göra sånt här. Urbota fånigt. Vet inte om min flock är med mig idag, annars får jag kanske tycka det ändå?
Jag drygar mig gärna över de som vill göra sånt här. Urbota fånigt. Vet inte om min flock är med mig idag, annars får jag kanske tycka det ändå?
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 07:40Jag tror att du förstod alldeles utmärkt vad jag menade.
Jag tror att du förstod alldeles utmärkt vad jag menade.